Ferrari
FF unapređuje prodaju
Uprkos privrednom posrtaju na globalnom nivou, u Ferrariju očekuje da će ova godina biti uspješna za njih
Prošle godine Ferrari je prodao ukupno 6500 automobila, a ove godine očekuju da se ta brojka poveća na 7000. Razlog očekivanja rasta prodaje krije se u činjenici da prodaja dobro ide na Bliskom istoku, Aziji ali i u SAD-u se sve više traže modeli sa „propetim konjićem“. Ono što će pomoći prodaju je svakako novi model FF koji je predstavljen ove godine na Salonu u Ženevi. FF je plasiran i na prilično zanimljivo indijsko tržište i to uz cijenu od nešto više od milion KM.
Ferrari već od maja u Indiji ima svoj salon, a prodato je već 20-tak automobila među kojima je najtraženiji najeftiniji California, koji na indijskom tržištu košta oko 700 000 KM. Zanimljivo je međutim da i u Indiji Ferrari ima konkurenciju u prisutnim Porsheu, Aston Martinu, Maseratiju koji također „opslužuju“ bogate u toj zemlji. Prema nekim istraživanjima čak 153 000 ljudi u Indiji može sebi priuštiti automobil vrijedan više od milion dolara. Sa druge strane prema podacima Svjetske banke čak 42 % Indijaca ili 455 miliona stanovnika ove zemlje je siromašno i dnevno preživljavaju sa 1,25 dolara.