Mercedes-AMG E53

E43 ustupa mjesto novom Mercedes-AMG E53

Ukoliko niste mogli izdvojiti dovoljan iznos za Mercedes-AMG E63, najbolja alternativna opcija je do sada bila model E43, ali sada je njegovo mjesto preuzeo novi E53….
27 April 2018

E43 ustupa mjesto novom Mercedes-AMG E53

 

 

Prvenstveno predstavljen na tržištu u modelima CLS i varijantama E-Klase, “blagi” hibridni pogonski sistem sada pogoni limuzinsku i karavansku verziju modela E53. Ovaj pogon čine trolitarski redni šestocilindrični twin turbo agregat i EQ Boost sistem snage 48V. Konvencionalni pogonski agregat isporučuje 435 KS i 520 Nm obrtnog momenta, sa kojim bi E53 imao veću snagu ali manji obrtni moment od modela E43. EQ Boost sistem isporučuje dodatne 22 KS i 250 Nm, tako da ukupna jačina modela E53 sada iznosi 457 KS i 769 Nm obrtnog momenta.“Blagi”hibridni pogonski sistem modela E53 je uparen sa devetostepenim automatskim mjenjačem koji prenosi snagu na sva četiri točka, a tu se nalazi i 4Matic+ sistem. Model E53 u svim varijantama postiže ubrzanje od nule do 100km/h za 4,5 sekunde, nešto brže nego E43 ali za sekundu manje od modela E63. Međutim on je još uvijek slabiji od modela E63, čiji četvorocilindarski V8 twin turbo pogonski agregat isporučuje 563 KS, sa nešto manjim obrtnim momentom nego E53. E63 sa oznakom S, koji je ujedino i najperformantnija verzija, isporučuje 604 KS i 850 Nm obrtnog momenta. Uporedo sa navedenim modelom E53, Mercedes je predstavio i nove E200d, E220d, E300d i E400d dizelske modele jačine 150,194, 245 i 340 KS. U ponudi se takođe nalaze i novi sistemi asistencije vozaču, novi upravljač i novi SportStyle paket opreme. Početna cijena modela Mercedes-AMG E53 4Matic+ u limuzinskoj verziji na njemačkom tržištu se kreće od 79,248 eura, odnosno 82,038 eura u karavanskoj verziji.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...