Ford E-Transit

„Custom“ će imati 217 KS i nezavisno zadnje vješanje

Ford Pro će započeti proizvodnju novog E-Transit Customa u svojoj fabrici u Kocaeliju u Turskoj od jeseni 2023. godine, a cijene će biti objavljene bliže lansiranju na tržište.
08 Septembar 2022

„Custom“ će imati 217 KS i nezavisno zadnje vješanje

Ford je predstavio E-Transit Custom u maju, ali nije ulazio u detalje o tehničkim specifikacijama. Komadići slagalice koji nedostaju sada polako dolaze na svoje mjesto jer je komercijalna ruka Plavog ovala Ford Pro objavila informacije, iz koji se može saznati da će električni kombi imati maksimalnu nosivost od 1.100 kilograma i kapacitet vuče od 2.000 kg. E-Transit Custom (2024) u svojoj osnovnoj konfiguraciji će nuditi 135 konjskih snaga, dok je snažnija varijanta ocijenjena na 217 KS. U obje konfiguracije, momentalno dostupan obrtni momenat je 415 Nm. To je dovoljno „mišića“ da ponudi nivoe nosivosti poput dizela, prema Ford Pro.

 

 

 


Baterija ima upotrebljivi kapacitet od 74 kWh i koristi ćelije u koje se takođe nalaze u F-150 Lightningu. U poređenju sa baterijom ugrađenom u E-Transit, one imaju 12 posto veću gustinu energije i omogućavaju E-Transit Custom-u da pređe čak 380 kilometara sa jednim punjenjem po WLTP-u. Baterija se može puniti do 125 kW, za 41 minut da se pređe sa 15 na 80 posto. Potpuno punjenje baterije od 11 kW traje nešto manje od osam časova. Slično kao što je to slučaj sa električnim kamionetom F-150 Lightning, kombi takođe nudi dvosmjerno punjenje zahvaljujući Fordovom ProPower Onboard sistemu za punjenje električnih alata i drugih uređaja do 2,3 kW. Ostale značajne karakteristike uključuju nezavisno zadnje vješanje, niži pod vozila i koeficijent otpora poboljšan za 10 procenata u poređenju sa Transit Custom.

 


Dostupan sa jednostrukom ili dvostrukom kabinom, kao i karavan, E-Transit Custom se nudi sa dva međuosovinska rastojanja i dvije visine krova. Kombi pruža maksimalnu zapreminu tereta između 5,8 i 9 kubnih metara i dužinu prtljažnika od 3,45 metara. Zanimljivo, Ford Pro hvali klizna vrata sa najširim otvorom u segmentu nakon preuređenja B- i C-stubova.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...