Bugatti Divo

Četrdeset veličanstvenih

Bugatti je predstavio model Divo još 2018. godine, a sada je kompanija prikazala prve primjerke spremne za isporuku...
06 August 2020

Četrdeset veličanstvenih

Prema riječima francuskog proizvođača automobila ovaj čin označava kraj mukotrpnog razvoja koji je trajao gotovo dvije godine i ostvario odliče rezultate. Za Bugatti model Divo nije samo još jedan hiperautomobil u gami, što bi moglo predstavljati nešto novo.

 

 

 

„Divo započinje novu eru u kompaniji, eru modernog dizajna automobila“ izjavio je predsjednik kompanije Stephan Winkelmann koji je ovaj automobil opisao kao „remek djelo automobilskog zanata“. Nova era omogućava Bugattiju da detaljno promijeni i prilagodi tehnologiju automobila, koja je već transformsala Chirona u Divo. Limitiranje maksimalne brzine Diva na 380 km/h dalo je prilično slobode u procesu razvoja.

 

 

 

 

Winkelmann je ovaj automobil nazvao „vizuelno i tehnički nezavisnim modelom“. Ova izjava ima smisla, jer Divo ima „laskavo“ vitkiju siluetu koja ga čini „sportskijim“ od Chirona, a na prenjem dijelu otvori na poklopcu motora smanjuju površinu vozila i poboljšavaju protok vazduha dok novi spojler stvara veći aerodinamički potisak. On takođe pomaže usmjeriti više vazduha u prednje otvore i omogućava istovremeno bolje hlađenje kočionog sistema.

 

 

 

 

 

Zadnji kraj je „brendiran“ jedinstvenim 3D dizajnom zadnje svjetlosne grupe koju čine 44 elementa i odlično uparen sa uskim prednjim LED svjetlima. NACA vazdušni kanal na krovu doprinosi boljem „disanju“ osmolitaskog W-16 agregata koji isporučuje 1.500 KS.

 

Bugatti namjerava izraditi samo 40 primjeraka modela Divo sa cijenom od oko 5 miliona eura po jedinici. Svi primjerci ovog hiperautomobila su već unaprijed rezervisani i prodati.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...