Toyota

Čak 80% isporučenih C-HR modela je sa oznakom Hybrid

Toyota je sa modelom C-HR pogodila ukus kupaca pa prodaja na svim tržištima cvjeta. Ogromna većina isporučenih primjeraka je sa oznakom Hybrid.
05 Juni 2017

Čak 80% isporučenih C-HR modela je sa oznakom Hybrid

Smio dizajn, odlične vozne osobine i vrhunska tehnologija popraćena realno odmjerenom cijenom dovoljni su razlozi za dobru prodaju na svim tržištima gdje je Toyota sa modelom C-HR prisutna. Sve manji interes za dizel motorima kupce okreće ka benzincima i hybridima a baš se takvi motori nalaze u ponudi C-HR za koji dizelaš nije ni predviđen.
Zbog raznih olakšica prilikom kupovine, registracije i eksploatacije čak se 80% kupaca odlučilo za kupovinu C-HR sa Hybridnom tehnologijom što je nagovještaj nekih novih vremena.

 


Prodaja C-HR nadmašila je Toyotina očekivanja pa se razmišlja o proširenju proizvodnih pogoa u Turskoj fabrici Sakarya. Sa 31.888 isporučenih C-HR-a u prvom tromjesečnu ove godine Toyota je postavila čvrste temelje za dalji rast u prepunom segmentu.
Neki od konkurenata su: Ford Kuga, Peugeot 3008, Renault Kadjar, Seat Ateca i Nissan Qashkai...

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...