Ford
C-MAX hit u Europi
Ford C Max je u ovoj godini postao pravi hit na europskom tržištu, unatoč ekonomskim nestabilnostima, prodaja ovog modela je udvostručena
Fordu se isplatilo to što je slijedio želje i potrebe kupaca. Druga generacija modela C-MAX i Grand C-MAX je uduplala tržišno učešće prethodnika u segmentu srednjih MPV-a. Od predstavljanja krajem 2010. godine do sada je širom Starog kontinenta prodato 135 000 „Maxova“, u obje varijante sa pet i sedam sjedišta.
Uspjeh je veći kada se zna da je i prethodna generacija dobro prihvaćena u segmentu, a sada je taj rezultat uduplan, sa 6,7 % tržišnog učešća C Max je porastao na 12,7 %. „C – Max je dokaz da i u izuzetno konkuretnom tržištu pogođenom ekonomskim nestabilnostima, kupci prepoznaju kvalitet novog produkta. Jedini način da se za samo godinu dana udupla prodaja i tržišni udio u segmentu znatno poveća, jeste da kupce preuzmete od drugih brandova. A to je upravo radio C-Max u ovoj godini“ – rekao je Roelant de Waard Potpredsjednik odjela za marketing i prodaju Ford Europe.