Hyundai Auto

Budućnost u vodoniku

Tehnologija pogonskog agregata na vodonik biće od vitalnog značaja za proizvođače automobila da u budućnosti postižu uvijek zaoštrene ciljeve za emisije gasova, izjavio je šef za istraživanje i razvoj Albert Biermann.
01 Novembar 2019

Budućnost u vodoniku

Industrija se utrkuje za razvojem elektrifikovane tehnologije kako bi smanjila prosječnu emisiju CO2 svojih vozila kako bi ispunila nove ciljeve koje je postavila Evropska unija (EU) - a ti ciljevi bi trebali biti progresivno ojačani kako bi ispunili cilj Pariškog sporazuma da EU dostigne nultu emisiju do sredine ovog vijeka. Iako je u posljednje vrijeme veliki pomak ka baterijsko-električnoj tehnologiji, posljednjih godina je takođe došlo do porasta interesovanja za pogonske ćelije sa vodoničnim gorivima.

 

Hyundai je mnogo uložio u razvoj "hidrogen tehnologije" za automobile, kao što je novi Nexo, i za komercijalne aplikacije, uključujući autobuse, kamione i brodove. Mercedes-Benz, BMW i Audi takođe su povećali svoje ulaganje u tehnologiju, dok je Toyota nedavno otkrila drugu generaciju svog Mirai-a.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...