BMW

BMW će nastaviti sa snažnim dizajnerskim pravcem

Iako je novi dizajnerski jezik bavarske marke naišao na različita mišljenja, u BMW-u su poručili kako će njihovi budući modeli nastaviti u istom pravcu kako bi se izdvajali od konkurencije...
22 Februar 2021

BMW će nastaviti sa snažnim dizajnerskim pravcem

Najnoviji dizajnerski jezik iz BMW-a viđen je na seriji 4 i M3/M4 modelima, nakon čega je izazvao pomiješane reakcije. Najprije su iz Minhena poručili kako će specifična prednja maska biti samo dio ovih modela, ali čini se da i budučnost BMW-a ide u istom pravcu kada je u pitanju dizajn. Prema šefu dizajna Domagoju Dukecu, ovakav pristup će pomoći BMW-u da se izdvoji od ostalih. ,,Ukoliko želite da napravite nešto što se ističe, to se mora razlikovati i mora biti drugačije“, rekao je Dukec u jednom intervjuu za Autocar.

 

 


Kako Dukec dodaje, namjera BMW-a je da dosegne neke kupce, a ne da udovolje svima. Viši potpredsjednik dizajna Adrian van Hooydonk priznao je da povratne informacije ponekad mogu biti brutalne, ali to ne znači da će se BMW predomisliti. Prema njegovim riječima sukob je normalna stvar i potiče iz činjenice da je brend u skorijoj prošlosti napravio neke veoma uspješne modele. Dizajnerski dvojac identifikovao je dvije ciljne grupe koje žele privući, takozvane elegantne kreatore i izvođače ekspresije. Prvi su nešto tradicionalniji i biraju modele kao što su serija 3, serija 5 i serija 7, dok se ovi drugi žele istaknuti nešto drugačijim automobilima kao što je to M4 ili X6.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...