Detroit Motor Show
Bentley Continental V8
Početkom januara Bentley će na Salonu u Detroitu predstaviti novi Continental pod čijim će se poklopcem prvi put naći V8 agregat
Bentley je predstavio svoj novi Continental i to kako se najavljivalo sa V8 agregatom. Riječ je o novom VW-ovom 4.0 litarskom twin turbo V8 motoru, koji će biti zadužen za pokretanje i cupue i cabrio (GTC) verzije ovog automobila čije će se premijerno predstavljanje desiti na detroitskom Motor Show-u 9. januara.
Još od prve serije 2003. godine Continental pokreće 6.0 litarski W12 agregat, no trend „downsizinga“ slijedi i Bentley. V8 twin turbo motor razvija 507 KS pri 6000 o/min i 660 Nm obrtnog momenta pri 1700-5000 o/min. Snaga se prenosi osmostepenom automatskom transmisijom na sve točkove u odnosu 40:60 između prednje i zadnje osovine. Oficijelni podaci oktrivaju da Continental sa ovim motorom do 100 km/h dolazi za manje od 5 sekundi i razvija maksimalnu brzinu od 290 km/h, a autonomija s jednim rezervoarom goriva je 800 km.
Podataka o potrošnji nema, ali s obzirom na činjenicu da je motor opremljen s dva turbopunjača, može se zaključiti da su u Bentleyu razmišljali i o uštedi. U prilog tome ide i podatak da pomenuti motor radi u dva načina rada: kao klasični V8 ili pak kao četverocilindrični motor sa smanjenom potrošnjom i emisijom Co2. Način rada zavisi od opterećenja, a promjena s jednog režima na drugi je neprimjetna i za vozača i ostale putnike u automobilu. Izvana V8 GT i GTC su prepoznatljivi po prednjem "black gloss matrix" grillu iznad kojeg se ističe crveno slobo B. Oba modele Coupé i Convertible dolaze s 20-inčni aluminijskim naplatcima kao standardnim a opcija su 21-inčni naplaci sa šest krakova, u „Diamond Black ili Diamond Silver“ bojama.