BMW iX5 Hydrogen
Bavarci započinju vlastitu proizvodnju gorivnih ćelija
Što se tiče iX5 Hydrogena, BMW još nije detaljno naveo proizvodne specifikacije, iako je koncept došao sa 168 KS. Domet je u ovom trenutku još uvijek misterija, ali zna se da će navodno imati dva rezervoara za vodonik od šest kilograma...
BMW je objavio da je inaugurisao početak proizvodnje gorivnih ćelija u svom centru za vodonik u Minhenu. Oliver Zipse, predsjednik Upravnog odbora BMW-a, i Frank Weber, član Upravnog odbora za razvoj, prisustvovali su ovoj prigodi. Kao što je ranije najavljeno, prošlogodišnji iX5 Hydrogen Concept ući će u ograničenu proizvodnju krajem godine, kako u testne tako i u demonstracijske svrhe. Koristiće sistem gorivnih ćelija, koji će, u kombinaciji s baterijom visokih performansi, obogatiti BMW-ov portfolio "dodavanjem jedinstvenog oblika pogonskog sistema za premium segment".
"Kao svestran izvor energije, vodonik ima ključnu ulogu na putu ka klimatskoj neutralnosti. I takođe će dobiti značajno na važnosti što se tiče lične mobilnosti. Mislimo da su vozila na vodonik idealno tehnološki postavljena da se uklapaju uz akumulatorsko-električna vozila i upotpunjuju sliku električne mobilnosti", rekao je Oliver Zipse. BMW je iznio neke detalje o proizvodnom procesu u svom izdanju. Njemačka marka nabavlja pojedinačne gorivne ćelije od Toyote, što potvrđuje prethodni izvještaj da dvije kompanije rade zajedno na masovnoj proizvodnji novih vozila na gorivne ćelije.
Prema BMW-u, sistemi gorivnih ćelija se proizvode u dva koraka. Od pojedinačnih gorivnih ćelija iz Toyote prvo se sastavlja snop gorivnih ćelija, a zatim se sve ostale komponente postavljaju da kompletiraju sistem. Oba ova procesa se obavljaju u kompaniji BMW Group Plant Landshut.