Nissan Juke (2010–2019)

Šarmantni princ i ružno pače

Kada sa pojavio na tržištu, Juke je predstavljao vizuelnu provokaciju sa svojim neobičnim dizajnom i izazvao buru polemike, koja je rezultirala tržišnim uspjehom...
15 Juli 2021

Šarmantni princ i ružno pače

Nissan Juke (2010–2019) 1.5 dCi 110 KS

Prva generacija Nissanovog modela Juke je svojim neobičnim dizajnom, visoko postavljenim svjetlosnim grupama i pomalo „nabildanim“ izgledom privukla veliku pažnju javnosti. Juke je automobil koji se kupuje zbog izgleda, a ne zbog praktičnosti i prostranosti. Preporuka je birati primjerke sa bogatijim paketom opreme, a pogotovo modele nakon redizajna 2014. godine.

Nissan Juke 2011 1600 24

Kokpit je zanimljivo i privlačno dizajniran, ali se kontrolna tabla ne može pohvaliti visokim kvalitetom zbog tvrde plastike od koje je izrađena. Na njoj se mogu vidjeti tragovi eksploatacije, a naročito na centralnoj konzoli sa lakiranim finišem koja se lako grebe i ljušti nakon nekog vremena. Takođe, više vozača se žalilo na slabiju zvučnu izolaciji, a zbog visokog klirensa pri većim brzinama Juke na cesti zna biti osjetno bučan.

Nissan Juke 2011 1600 42

Prostora na zadnjoj klupi nema previše i krupniji putnici mogu imati manjak mjesta za glavu i noge, što implicira da je Juke orijentisan na mlađu populaciju, a ne na porodične vozače. Prtljažni prostor je veoma malen i njegova zapremina iznosi 251 litar, koji se preklapanjem naslona zadnje klupe povećavaju na ukupnih 830 litara. Juke se sasvim dobro ponaša prilikom vožnje u oštrim krivinama zahvaljujući velikim pneumaticima i malom međuosovinskom razmaku.

Nissan Juke 2011 1600 52

Mali crossover pokreće poznati Renaultov turbodizel agregat zapremine 1,5-litara koji isporučuje 110 KS. On pruža dobre performanse i solidnu dinamiku vožnje, a snage ne bi trebalo nedostajti ni prilikom preticanja. Ovaj motor se može i pohvaliti veoma malom potrošnjom goriva. Ukoliko se redovno i propisano održava, većih i ozbiljnijih kvarova gotovo da i nema, ali najslabija tačka je DPF filter, koji je osjetljiv na lošije gorivo i začepi se od česte gradske vožnje. Nije na odmet pregledati i stanje dizni i EGR ventila, a za ovaj agregat se preporučuje prećenje redovnog intervala zamjene zupčastog remena kako ne bi došlo do pucanja.

Nissan Juke 2011 1600 22

Pojedini vlasnici su prijavljivali manje probleme sa elektronikom i radom infotainment sistema, koji su većinom jednostavno rješavani softverskom nadogradnjom. Primijećena je pojava korozije na zadnjim kočionim diskovima kod pojedinih primjeraka, a nije na odmet prekontrolisati i kompletno stanje komponenti vješanja. Na primjercima sa pređenom velikom kilometražom može doći do curenja ulja na dihtunzima motora i transmisije, što se može utvrditi detaljnim pregledom u servisu. Prilikom kupovine preporučuje se prekontrolisati stanje kočionog sistema i stanje seta kvačila.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5 dCi (110 KS)
Prosječno 5,7
Najmanje 4,8
Najviše 6,8

Prednosti

Dizajn, oprema, pouzdanost, mala potrošnja, vozne karakteristike, laka preprodaja jer je riječ o automobilu za kojim vlada konstantno interesovanje

Mane

Dizne, DPF filter, EGR ventil, prtljažni prostor, prostor na zadnjoj klupi, preglednost, curenje ulja, elektronika, rđanje kočnica 

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.461 ccm
Snaga 110 KS pri 4.000 o/min 
Max obrtni momenat 240 Nm pri 2.000 o/min 
Najveća brzina 175 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,2 s
Dimenzije DxŠxV 413,5 x 176,5 x 157 cm
Masa 1.285 kg
Osovinski razmak 253 cm
Prtljažnik 251–830 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2010. Na sajmu automobila u Ženevi debitovala je prva generacija Nissana Juke

2013. Juke je dobio performantnu verziju NISMO

2014. Nissan Juke je pretrpio redizajn

2019. Predstavljena je druga generacija Nissana Juke

 

⚠️ Obrati pažnju:

Jukeslika1dpf

Slaba tačka ovog inače pouzdanog agregata je DPF filter koji se zaprlja od nafte lošeg kvaliteta i gradske vožnje

 

Jukeslika2konzola

Centralna konzola sa sjajnim finišem je sklona oštećenjima i guljenju boje

 

Jukeslika3hrđa

Na pojedinim primjercima je primijećena pojava korozije na zadnjim kočionim diskovima

 

Više informacija o modelu Nissan Juke pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Test prvog Nissan Juke modela kada je bio nov možeš pročitati klikom na jedan od dva ponuđena benzinska motora - 1.6 Acenta Sport Pack i 1.2 DIG-T Acenta. Za više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...