Volkswagen

VW tvrdi da smanjenju radne zapremine došao kraj

Po svemu sudeći čini se da je u posljednje vrijeme popularnom downsizingu došao kraj.
06 Februar 2017

 VW tvrdi da smanjenju radne zapremine došao kraj

Predsjedavajući koncerna Volkswagen Herbert Diess tvrdi da je smanjenje radne zapremine motora, popularni ''downsizing'' došao do tačke kada daljnje smanjivanje motora postaje besmisleno.
Naime, mjerenja izduvnih gasova koja su provedena u drugoj polovici prošle godine pokazuju da u nekim slučajevima mali motori generiraju više štetnih plinova od motora sa većom radnom zapreminom.

 


Zbog toga je Volkswagen odlučio da neće raditi na razvoju benzinskih motora manjih od 1.0 litara radne zapremine i dizelaša manjih od 1.6 litara.
Kod manjih motora u praksi je primijećen veliki broj nedostataka pa je i rok trajanja upitan. Jedan on najvećih problema je pregrijavanja turbo punjača čija popravka ni u kakvoj kombinaciji nije jeftina.
Očekuje se da će se i ostali veći proizvođači automobila pridružiti ovakvom načinu razmišljanja.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...