Mini Clubman (2015–2018)
Simbol nove filozofije
Mini Cooper treće generacije krenuo je na put 2014. godine veličinom, karakteristikama i tehnologijom boljim od bilo kojeg svog prethodnika. Najnovije verzije zabavne linije vidjele su nove motore, novo izdanje klasičnog stila ovog brenda i novi niz vrhunske opreme koja se nudi kupcima nakon štedljivog, prepoznatljivog i malog automobila koji je zabavan za vožnju.
Mini Clubman (2015–2018) 1.5d (116KS)
MINI je na tržištu polovnih vozila u Bosni i Hercegovini doživio veliki rast prodaje, te se nameće kao ozbiljna konkurencija već uveliko viđenim brendovima na našim cestama. Kada sagledamo tržište novijih vozila, i sve veću pristupačnost servisiranju, nema sumnje da će MINI vozila biti jedna od najpoželjnijih u kompaktnoj klasi.
Da odmah pređemo na stvar. Boja! Pazite da pažljivo pregledate oblast na kojoj se bilo koji od gumenih kedera vrata susreće sa obojenom površinom u blizini, jer su neki vlasnici izvjestili da abrazivna tekstura gume može vremenom izazvati habanje boje na tim mjestima. Provjerite da li su naljepnice, pruge i znakovi takođe zahvaćeni ovim problemom.
Ako vidite poruku upozorenja koja glasi: „Kvar na pogonskom sklopu, maksimalna snaga nije dostupna, obratite se servisu“, jednom ili više senzora pogonskog sklopa možda će biti potrebna pažnja. Ova poruka upozorenja ima više mogućih uzroka. Većina je manjih, ali neke su i teške. Ako se ova poruka pojavi na korištenom Miniju koji razmišljate kupiti, obavezno pitajte prodavca da utvrdi zašto. Planirajte da provedete nekoliko minuta pokrećući mini stereo i centralnu komandnu jedinicu kroz korake. Potvrdite pravilan rad ekrana, svih tastera u blizini i reprodukciju iz svih izvora.
Obavezno potvrdite da Bluetooth veza ispravno funkcioniše i između vašeg pametnog telefona i vozila. Pregledajte na prozorima da li postoje otvorene ogrebotine, neželjeni šum ili oklijevanje prilikom otvaranja ili zatvaranja ili bilo koji znak da se prozor može boriti da radi kako se očekuje. Opoziv za rješavanje problema sa sistemom prenosa na oko 1.900 jedinica iz 2014. i 2015. modelne godine navodi da se i ovaj dio dobro pregleda, te da se utvrdi da li je na tom modelu izvršena popravka.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.5d (115KS) |
Prosječno |
3,8 |
Najmanje |
3,4 |
Najviše |
4,6 |
Prednosti
MINI Clubman pomjerio je granice svojih prethodnika – veličinom, kvalitetom i zabavnim sadržajem
Mane
Problemi sa bojom kod dodira sa gumenim površinama
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.496 ccm |
Snaga |
116 KS pri4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
270 Nm pri 1.759-2.250 o/min |
Najveća brzina |
192 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
425,3x180x144,1 cm |
Masa |
1.320 kg |
Osovinski razmak |
267 cm |
Prtljažnik |
360 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2013. Najavljena druga generacija Clubman-a
• 2015. Na frankfurtskom sajmu automobila predstavljena konačna verzija
⚠️ Obrati pažnju:
Veliki broj vlasnika se žali na sporo reagovanje elektronskih sklopova
Senzori na motoru mogu uzrokovati određene probleme, odnosno "Lažne uzbune"
Lak se troši na dodirnim tačkama sa kederima
Više informacija o modelu Mini Clubman pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.