BMW 128ti

Uzbudljiva vožnja po povoljnijoj cijeni

BMW teži da privuče mlađe kupce koji traže automobil uzbudljiv za vožnju...
18 Septembar 2020

Uzbudljiva vožnja po povoljnijoj cijeni

BMW 128ti donosi blaži oblik „hot hatcha“ u ponudu za evropsko tržište. Njegov razvojni put je trenutno u finalnoj fazi na stazi u Nürburgringu, a na tržištu bi trebao biti dostupan od novembra ove godine. Model 128ti se nalazi stepenicu ispod M135i xDrive u liniji Serije 1. Za razliku od svog „rođaka“ novi model je opremljen pogonom na prednju osovinu, ali BMW ističe da je ovaj automobil za 80 kilograma lakši od njega. Torsenov diferencijal sa ograničenim proklizavanjem pomaže 128ti da umanji snagu.

 

 

Ovaj model sa dvolitarskim turbo četvorocilindrašem isporučuje 266 KS, nasplam 306 KS sa koliko raspolaže M135i xDrive. Agregat je uparen sa osmostepenim automatskim mjenjačem, što omogućava postizanje ubrzanja od nule do 100 km/h za 6,1 sekundu.

 

BMW je takođe podesio ovjes tako da je ovaj model niži za 10 milimetara od stanradne Serije 1. Upravljač je unaprijeđen kako bi pružao bolji odziv i omogućio bolje upravljanje. M Sport kočioni sistem je preuzet sa modela M135i xDrive. Kao besplatna opcija kupcima su na raspolaganju sportski pneumatici.

 

 

BMW za sada nije navodio cijenu ovog modela, ali prema njihovim riječima ovim vozilom se cilja na mlađe vozače koji traže uzbudljivo iskustvo u vožnji. Za poređenje, M135i xDrive u Njemačkoj košta od 48.252 eura sa porezima i kada se uzme u obzir visoka cijena prozvođač po svemu sudeći teži da ponudi jeftinije, a isto tako uzbudljivo vozilo.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...