Novi T-Roc R
Crossover sa 333 KS i mild-hybrid tehnologijom
Za razliku od klasičnog mild-hybrida koji ponekad nudi kratki boost snage, inženjeri su se fokusirali na efikasnost i ispunjavanje novih Euro 7 normi te se zato ne očekuje povećanje snage iznad Golf R vrijednosti...
Volkswagen je objavio prve zvanične fotografije nadolazećeg T-Roc R modela, koji na tržište stiže 2027. godine i donosi najuzbudljiviju verziju popularnog crossovera. Aktuelni T-Roc je ogroman hit u Evropi a to pokazuje podatak da je u prvih deset mjeseci ove godine prodat u čak 170.931 primjerak, što ga svrstava na četvrto mjesto liste najprodavanijih automobila. Zanimljivo je da svi ti rezultati dolaze od prve generacije, dok isporuke potpuno novog T-Roca tek kreću.

Novi T-Roc će prvo stići sa poznatim 1.5 TSI benzincem, a kasnije će ponudu proširiti snažniji 2.0 TSI i dva potpuno nova full-hybrid sistema. Za vozače koji žele nešto mnogo žešće, stiže T-Roc R, čije prve kamuflirane fotografije otkrivaju jasne performansne namjere.

Model nosi četiri Akrapovič izduvne cijevi, masivne 20-inčne naplatke, agresivnije branike i ojačane kočnice, no ipak, najveća promjena krije se ispod poklopca motora. Agregat ostaje dobro poznati 2.0 TSI sa 333 KS i 420 Nm, identičan aktuelnom Golfu R, ali ovog puta u kombinaciji sa blagim hibridom (48 V).

Za razliku od klasičnog mild-hybrida koji ponekad nudi kratki boost snage, inženjeri su se fokusirali na efikasnost i ispunjavanje novih Euro 7 normi te se zato ne očekuje povećanje snage iznad Golf R vrijednosti. Ostaje mogućnost da i sam Golf R u budućnosti pređe na ovaj isti mild-hybrid 2.0 TSI, pogotovo jer će aktuelna generacija posljednja sa motorom na benzin ostati u prodaji do 2035. godine.

Novi T-Roc R, baš kao i Golf R, biće dostupan isključivo sa 7-stepenim DSG mjenjačem i 4Motion pogonom na sve točkove. Volkswagen već najavljuje da u budućnosti stiže i potpuno električni R model. Nakon što je prikazan električni koncept Polo GTI, jasno je da prelazak R divizije na struju nije pitanje da li, već kada.