Bentley Continental GT Supersports

666 KS, zadnji pogon i dvije tone elegancije

Bentley tvrdi da Supersports prolazi kroz krivine i do 30% brže od standardnog GT Speeda, uz maksimalno bočno ubrzanje od 1,3 G što je vrijednost koja se približava superautomobilima poput Koenigsegga...
14 Novembar 2025

666 KS, zadnji pogon i dvije tone elegancije

Bentley je predstavio novi Continental GT Supersports, model koji nosi staro trkačko ime iz 1925. godine, ali u potpuno savremenoj i mnogo ambicioznijoj formi. Prvi „Super Sports“ bio je Bentley sposoban dostići 160 kilometara na čas, a dominacija na Le Mansu krajem dvadesetih i početkom tridesetih godina prošlog vijeka učvrstila je ugled brenda u svijetu luksuznih sportskih automobila. Sto godina kasnije, Bentley ponovo oživljava to ime ovaj put na najmoćnijem, najlakšem i najsmjjelijem Continentalu GT do sada.

Bentley continental gt supersports (11)

Novi Supersports dolazi sa twin-turbo V8 motorom koji razvija 666 KS i 800 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na zadnje točkove putem osmostepenog dvostrukog kvačila, a ono što posebno privlači pažnju jeste činjenica da automobil nije hibrid. Tako osmišljen,  Continental GT ubrzava do 100 km/h za samo 3,7 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 309 km/h. Time dobija sasvim drugačiji karakter od ostalih modela u ponudi, koji se sve više oslanjaju na hibridne sisteme.

Bentley continental gt supersports (9)

Zahvaljujući izbacivanju zadnjih sjedišta, uklanjanju dijela izolacije, lakšim školjkastim sjedištima i izostavljanju zadnjeg audio sistema, Supersports teži nešto manje od dvije tone. To je preko 450 kilograma lakše od sljedećeg najlakšeg modela u gami, GT Speeda. I dalje nije lagan kao sportski mališani, ali u svijetu Bentleya ovo predstavlja ozbiljan pothvat.

Bentley continental gt supersports (8)

Automobil koristi elektronski kontrolisani diferencijal, prošireni zadnji trag, vektorisanje obrtnog momenta preko kočnica i upravljanje zadnjom osovinom. Vješanje je potpuno rekalibrisano, a 48-voltnim aktivnim stabilizatorima treba samo 0,3 sekunde da smire naginjanje karoserije. Kočnice su najveće ikada ugrađene u jedan serijski Bentley, sa karbonsko-silicijumskim diskovima promjera 440 mm sprijeda i 410 mm pozadi. 

Bentley continental gt supersports

Bentley tvrdi da Supersports prolazi kroz krivine i do 30% brže od standardnog GT Speeda, uz maksimalno bočno ubrzanje od 1,3 G što je vrijednost koja se približava superautomobilima poput Koenigsegga.

Bentley continental gt supersports (1)

Dizajn je jednako dramatičan jer prednji branik sada nosi najveći spliter ikad postavljen na drumski Bentley, uz par aerodinamičkih „dive planeova“ koji smanjuju podizanje prednjeg dijela. Zadnji difuzor i veliki fiksni spojler stvaraju čak 300 kilograma dodatnog prianjanja u odnosu na standardni Conti GT. Tu su i posebni kovani 22-inčni točkovi koje je za ovaj model razvio Manthey Racing. Sve zajedno daje automobilu agresivnu, trkačku estetiku kakvu prije nismo vidjeli kod Bentleya.

Bentley continental gt supersports (2)

Unutrašnjost je transformisana u funkcionalnu, gotovo purističku kabinu. Dva tanka školjkasta sjedišta postavljena su nisko, a kupci mogu birati jednobojne, dvobojne ili čak trobojne kombinacije kože, Dinamice i karbona. Manjak izolacije znači nešto više buke, ali to omogućava vozaču da čuje svaki ton Akrapovič titanijumskog izduva što je detalj koji potpuno mijenja atmosferu vožnje.

Bentley continental gt supersports (3)

Bentley će proizvesti samo 500 primjeraka, svaki pojedinačno numerisan, a narudžbe se otvaraju u martu 2026, dok proizvodnja kreće krajem iste godine. Cijena još nije objavljena, ali očekuje se da će biti znatno iznad trenutnog Continental GT modela koji u Evropi košta oko 260.000 – 270.000 eura.

IZDVOJENI TEST


Test – Ford Kuga 2.5 Hybrid

Benzinac koji je ekonomičnošću dostigao dizelaše

Redizajniranom Kugom Ford pokušava da zadrži svoj dosadašnji udio u klasi kompaktnih SUV model...