Test – CFMOTO 800NK Advanced
Uzbudljiv na stazi i opušten u gradu
Iako je motociklistička sezona iza nas, a većina dvotočkaša je garažirana i čeka toplije vrijeme, to ne znači da na moto sceni nema uzuđenja. Aktuelni trenutak zanimljiv je i zbog velikog broja akcija i popusta, a jedna od njih u fokus pažnje dovela je CFMOTO 800NK Advanced, koji smo testirali tokom zadnjih sunčanih dana ove godine...
Zadnje sunčane dane u novembru iskoristili smo da testiramo jedan od najzanimljivijih CFMOTO noviteta u segmentu motocikala, koji konkuriše najboljim modelima u klasi poput: KTM 890 Duke, Suzukija GSX-8S i Honde CB750 Hornet.
Riječ je o novom hyper sport naked modelu 800NK Advanced koji karakteriše jedinstvena kombinacija futurističkog dizajna, vrhunskih performansi i naprednih tehnologija. 800NK Advanced je prema navodima CFMOTO brenda „motocikl namijenjen vozačima s visokim očekivanjima, koji teže sportskim performansama i vrhunskom uživanju u vožnji“.
Sam dizajn je moderan i istovremeno minimalistički. Prednji točak kombinovan je s malim blatobranom, a na sličan način vozač je zaštićen i od prskanja vode otpozadi. Vizuelno su u prvom planu koncepcijski savremena i moderno stilizovana LED svjetla, koja oblikom i upečatljivom grafikom naglašavaju dinamičan karakter motocikla.
Izduvna cijev je u potpunosti otvorena na njenom putu od pogonskog agregata da moderno stilizovanog lonca s dva otvora, koji proizvode karakteristično oštar zvuk. Sjedište je optimalno pozicionirano, a iza vozača ima prostora još za kofer, a sa strane i „bisage“.
Kao jedan od najnovijih motocikala u gami CFMOTO brenda 800NK Advanced može da se pohvali s modernim i privlačnim dizajnom, ali i najnovijim tehnološkim dostignućima koja ga u kombinaciji s povoljnim odnosom uloženog i dobijenog čine jednim od najzanimljivijih predstavnika u klasi.
Kontakt s podlogom ostvaruje se preko 17-inčnih aluminijumskih točkova, koji su na prednjoj viljušci kombinovani s pneumaticima dimenzija 120/60R17, dok je pozadi očekivano širi model u dimenziji 180/55.
Vizuelno upečatljiv, u paru s točkovima, a u praksi veoma efikasan je i kočioni sistem španskog specijaliste Hose Huana (J.Juan) koji naprijed kombinuje dva, a pozadi jedan disk. Prednji diskovi imaju obim od 320 mm i kombinovani su sa dvokanalnim Boschovim ABS sistemom, na koji i asocira nastavak Advanced u imenu motocikla. Upravljanje olakšava amortizer za ublažavanje trzaja dok je za vješanje zadužen japanski specijalista Kayaba.
Za pogon je zadužen dvocilindarski vodom hlađeni agregat s Bosch napajanjem i elektronikom, koji je napravljen po licenci austrijskog KTM-a. Njegovih 95 KS na zadnji točak isporučuje se preko obostranog Quickshift mjenjača s proklizavajućim kvačilom, koje omogućava brzu i glatku izmjenu šest ponuđenih brzina i kontinuiran priliv snage bez negativnih uticaja na balans motocikla.
A koliko je to snažno, najlakše ćemo vam dočarati ako napišemo da ukoliko ste u prvom ili drugom stepenu prenosa skoro pa uvijek možete očekivati podizanje prednjeg točka na brže „zavrtanje gasa“. Brzina i krivine, ali i nagle promjene pravca ne treba da brinu jer tu do izražaja dolazi prethodno spomenuto KYB ogibljenje.
Treba istaći i da je promjena stepeni prenosa posebno lagana, mekana i precizna. Kvačilo je proklizavajuće pa se i poluga čini lagana, a zbog toga se kretanja iz mjesta ili stajanja obavljaju bez ikakvog napora, što je posebno značajno u gradskoj vožnji sa konstantnim stani/kreni režimom vožnje.
Kad smo kod stajanja tu se ističe J.Juanov sistem kočnica s četveroklipnim čeljustima i pločicama uzornog kvaliteta bez tragova zamora ni nakon ozbiljnih opterećenja na trkačkoj stazi gdje smo imali priliku isprobati ovaj po mnogo čemu poseban motocikl. Podsjetićemo da je prije nekoliko godina upravo J. Juan integrisan u istu grupaciju s Brembom, pa se s pravom može reći da su kočnice djelo najvećih kočionih majstora današnjice.
Slično se mogu okarakterisati i digitalni sadržaji testnog motocikla. Preko savremenog multimedijalnog sistema sa 8-inčnim TFT na dodir osjetljivim ekranom vozač ima mogućnost izbora između tri režima rada pogona: sport, touring i rain. Oni mu u praksi omogućavaju da brzo i jednostavno prilagodi pogonski sistem trenutnim uslovima u vožnji i tako još više uživa.
Uživanje omogućava i bogata serijska oprema u koju između ostalog spada i savremena multimedija koja omogućava efikasnu interakciju između vozača i motocikla. Tu su i beskontaktno otključavanje, inteligentna LED svjetla, te USB utičnice A i C tipa. U brojne prednosti CFMOTO 800NK Advanced motocikla treba ubrojati petogodišnju garanciju i servisne intervale od 15.000 kilometara. Za svaku pohvalu je jesenja, vremenski ograničena akcijska cijena od 14.990 KM, koja je značajno niža od standardnih 16.390 KM.