DS SM
Legenda dobija Maserati V6 agregat
Najvjerovatnije će automobil koristiti Maserati Nettuno V6 motor, 3.0-litarski biturbo s najmanje 530 konjskih snaga...
DS trenutno istražuje mogućnosti da svoj fascinantni koncept kupea SM Tribute, predstavljen u septembru, pretvori u stvarnost kroz serijsku proizvodnju. Iako ima futuristički dizajn, ovaj koncept se oslanja na komponente iz Stellantis grupacije, konkretno iz Maserati asortimana. Ovakav pristup ima istorijsko opravdanje, jer je originalni Citroën SM, proizvođen između 1970. i 1975. godine, kombinovao Maseratijevu platformu i šestocilindarski agregat s francuskom elegancijom i hidropneumatskim vješanjem.
Thierry Metroz, šef dizajna DS-a, izjavio je da se aktivno traže načini za proizvodnju ovog modela u limitiranoj seriji. Plan je da proizvodnja bude povjerena specijalizovanim proizvođačima karoserija, dok bi Maserati Granturismo poslužio kao tehnička osnova, a čak je i vjetrobran konceptnog modela preuzet direktno s italijanskog GT automobila. Ideju podržavaju ključni ljudi iz Stellantis grupacije, uključujući generalnog direktora Carlosa Tavaresa i šefa DS-a Oliviera Francoisa, ali samo ako projekat bude profitabilan. Održiva zarada već je dugo centralna tema za luksuzne brendove u grupaciji, posebno za Maserati i DS, koji su pod velikim pritiskom zbog finansijskih rezultata.
Međutim, ostaje neizvjesno da li DS trenutno ima reputaciju koja bi opravdala visoke cijene ovog automobila, bez obzira na njegovu izuzetnu estetiku. Ako se ovaj model zaista nađe u proizvodnji, predviđa se visoka cijena. Na pitanje o vrsti pogona, Metroz je izjavio da automobil vrijedan milion eura ne bi trebalo da bude električan.
Najverovatnije će automobil koristiti Maserati Nettuno V6 motor, 3.0-litarski biturbo s najmanje 530 KS. Dok je originalni SM imao pogon na prednje točkove, za ovu modernu verziju se spekuliše da bi mogla imati pogon na sva četiri točka, u skladu s današnjim očekivanjima od visokoperformantnih automobila.