Mercedes-Benz C- Class (2007–2014)
Zvijezda koja sija punim sjajem
Mercedes-Benz C-klase predstavljen 2007. godine u praksi se dokazao kao jedan od najkvalitetnijih automobila današnjice. Tu i tamo poneki kvar ne može narušiti opšte pozitivan dojam...
Mercedes-Benz C- Class (2007–2014) 220 CDI (136 KS)
Još od pojave čuvenog Mercedes-Benza 190 nastao je nadimak „Baby Benz“ koji je ostao do danas. Logično, nadimak se odnosi na trenutno najmanju Mercedesovu limuzinu u ponudi, a to je C-klasa. Verzija kodne oznake W204 predstavljena je prije tačno 10 godina, ali uprkos tome atraktivnost se nije nimalo ugasila. Istina, prostora na zadnjim sjedištima i nema baš u izobilju, ali takvi su i direktni konkurenti u vidu Audija A4 i BMW-a serije 3.
Iz bogate ponude motora i mjenjača izdvaja se motor sa 2.2 litara radne zapremine. Već na ovom podatku potencijalnim kupcima moramo skrenuti pažnju da se oznaka modela i zapremina motora ne podudaraju kao što je ranije bio slučaj. Konkretno, oznaka C200 CDI se odnosi na dizel motor od 2,2 litara. U trenutku predstavljanja dizelaš je spadao među najsavremenije na svijetu, dok se sada, poslije 10 godina i sveopšte hajke na dizelaše, svrstava među one koje je „pregazio voz“. No za naš standard, a pogotovo nepostojanje bilo kakve iskrene brige za okolinom, još uvijek se smatra ekološki vrlo podobnim.
Što se same konstrukcije motora tiče mora se priznati da su klipovi, cilindri i radilica motora napravljeni od vrhunskog materijala pa više od 500.000 km bez ikakvih zahvata nije nikakvo čudo. Prije bi se reklo da predstavlja pravilo. Prve su serije dolazile sa prilično lošim injektorima. Zbog velikog broja pritužbi Mercedes je u većini slučajeva (ako je još važila fabrička garancija) kvar otklanjao o svom trošku. U suprotnom, vlasnik bi morao duboko zavući ruku u džep...
Što se motora tiče neki su se vlasnici žalili na nešto višu potrošnju ulja, ali i neuobičajeno često otkazivanje vodene pumpe koje, ako se na vrijeme ne primijeti, može izazvati fatalne posljednice na motoru. Zbog toga se savjetuje nešto češće provjeravanje nivoa rashladne tečnosti. Što se elektronike tiče, možemo izdvojiti već standardno otkazivanje komandi klima uređaja. Sa ovim veoma skupim problemom susreću se i svi ostali Mercedesovi modeli iz tog doba. Na spisku izraženijih mana C-klase nalazi se i (pre)često izgaranje sijalica u prednjim i zadnjim svjetlosnim grupama...
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 220 CDI (136 KS) |
Prosječno |
6,6 |
Najmanje |
3,6 |
Najviše |
11,8 |
Prednosti
Moderan dizajn, vrhunska ergonomija, pouzdan i štedljiv motor u srednjem režimu rada, udobnost na dužim relacijama
Mane
Skučenost na zadnjoj klupi, injektori za ubrizgavanje goriva u prvim serijama, često pregaranje sijalica, vodena pumpa
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.148 ccm |
Snaga |
136 KS pri 3.800 o/min |
Max obrtni momenat |
270 Nm pri 1.600–3.000 o/min |
Najveća brzina |
215 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
458,1 x 177 x 144,7 cm |
Masa |
1.560 kg |
Osovinski razmak |
276 cm |
Prtljažnik |
475 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. S početkom godine predstavljena Mercedes-Benz C-klasa kodne oznake W204
• 2009. Većina pogonskih jedinica usklađena sa novim ekološkim propisima
• 2011. Izveden redizajn sa umjerenim stilskim poboljšanjima uz istovremeno obogaćenje paketa opreme
• 2013. Dolazi do niza sitnijih poboljšanja koja se zadržavaju do prestanka proizvodnje
⚠️ Obrati pažnju:
Prve serije imale su loše i skupe injektore koje je Mercedes o svom trošku mijenjao do isteka fabričke garancije
Vodena pumpa može iznenada otkazati poslušnost. Preventivna je češće provjeravanje nivoa rashladne tečnosti
Zbog slabe kontrole napona moguće je često pregorijevanje svih sijalica u prednjim i zadnjim svjetlosnim grupama
Više informacija o modelu Mercedes-Benz C Klasa pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.