Hyundai Atos (1997-2007)

Jednostavnost je suština

Ovaj mališan odličan je izbor za sve vozače koji na vožnju automobilom gledaju sa stanovišta „od tačke A do tačke B“
06 Decembar 2024

Jednostavnost je suština

Hyundai Atos (1997-2007) 1.0 (53 KS)

Atributi Atosa pokazuju da je riječ o čistom gradskom automobilu. Njegove dimenzije svrstavaju ga u grupu najmanjih automobila marke Hyundai, a opremljenost i vanjski izgled su nešto što će rijetko koga navesti da se okrene za ovim mališanom. Ponuda motora je glavni nedostatak, pogotovo za vozače koji preferiraju dizelske motore. Naime, Atos je opremljen samo dvama benzinskim motorima zapremine 1.0 i 1.1 litara.

Hyundai Atos Prime 2004 wallpaper

Osim ponude, skromna je i snaga ovih motora – 53 i 63 konjske snage, ali kada uzmemo u obzir težinu i namjenu ovog automobila, moramo priznati da je njihova snaga sasvim dovoljna. Paketi opreme su nešto čime se Atos ne može pohvaliti, ali vozači su nerijetko uviđali da je Atos iznenađujuće udoban automobil kada bi zanemarili skromnost opreme. Putnicima je bilo jednako udobno kako na prednjim, tako i na zadnjim sjedištima. Euro NCAP test nagradio je ovaj automobil trima zvjezdicama, što je začuđujuće kada se uzme u obzir da osnovni paket opreme sadrži samo jedan vazdušni jastuk.

Images Hyundai Atos 2001 1

Kvalitet izrade unutrašnjosti je bolji nego što se da primijetiti, a vozači su rijetko prijavljivali habanje i oštećenja. Vanjski izgled je tokom 10 godina proizvodnje promijenjen dva puta, 1999. i 2003. godine, kada je Atos dobio tzv. „facelift“. Iskustva servisera samo potvrđuju mišljenje i iskustva vozača o ovom automobilu; veoma je pouzdan sa mehaničke strane, a jedine zamjerke su sitni kvarovi koji previše ne utiču na kompletan doživljaj vozila. Jedan od njih je TNG uređaj, čije ugrađivanje može dovesti do prestanka rada pumpe za gorivo.

Hyundai Atos Prime 2004 1280 0724040e6d8fc6f77e487af41034d726c0

Da bi se spriječio ovaj kvar, preporučuje se naizmjenično korištenje oba pogonska goriva tokom vožnje. Drugi sitni nedostaci ogledali su se u regularnim „pregorijevanjima“ sijalica, pucanju remenja, kao i začepljenju sistema za ubrizgavanje. Redovno servisiranje navedenih dijelova pomoglo je u produživanju njihovog životnog vijeka. Kada je riječ o limariji, primijeti se da je proizvođač štedio na kvalitetu iste; sitna oštećenja pragova, poklopca motora i branika prisutna su skoro kod svih modela.

 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.0 (53 KS)
Prosječno 6,5
Najmanje 5,1
Najviše 7,2

Prednosti

Ekonomičnost, pouzdanost, kvarovi su veoma rijetki i jeftini za popravku

Mane

Skromna ponuda agregata, siromašni paketi opreme, nedostatak dizelskih motora, pumpa za gorivo, oštećenja limarije

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 990 ccm
Snaga 56 KS pri 5.500 o/min
Max obrtni momenat 82 Nm pri 3.100 o/min
Najveća brzina 142 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 15,1 s
Dimenzije DxŠxV 349 x 149 x 161 cm
Masa 830 kg
Osovinski razmak 238 cm
Prtljažnik 263 - 1.064 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

1997. – Predstavljen novi gradski automobil marke Hyundai raznih tržišnih naziva

• 1999. – Atos dobija svoj prvi facelift, gdje su predstavljeni novi paketi opreme

• 2003. – Obavljen drugi facelift, gdje se pažnja posvetila vanjskom izgledu automobila

• 2007. – Prekinuta proizvodnja za evropsko tržište




⚠️ Obrati pažnju:

1. TNG uređaj

Ugradnja TNG uređaja dovodila je do kvara pumpe za gorivo

 

2. dizelski motori

Nedostatak dizelskih motora odvraćao je pojedine vozače od kupovine

 

3. oprema

Siromašni paketi opreme umanjivali su doživljaj udobne vožnje

 

Više informacija o modelu Hyundai Atos pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Hyundai Tucson 1.6 T-GDI

Omiljeni izbor fizičkih lica

Hyundai je na evropskom tržištu do sada proizveo i prodao više od dva miliona Tucsona, što je ...