Kineski AUDI šokirao tržište

10.000 narudžbi za pola sata

Novi brend AUDI, razvijen isključivo za kinesko tržište, debitovao je modelom E5 Sportback i već na startu oborio rekorde: više od 10.000 narudžbi u prvih 30 minuta, uz ponudu električnih fastbacka koji kombiniraju futuristički dizajn, vrhunske performanse i cijene koje djeluju gotovo nestvarno za ostatak svijeta...
19 Septembar 2025

10.000 narudžbi za pola sata

Audi je u Kini napravio potez koji niko nije očekivao – pokrenuo je potpuno novu marku pod imenom AUDI, a prvi model je već u startu doživio ogroman uspjeh. Samo pola sata nakon otvaranja narudžbi, više od 10.000 kupaca rezervisalo je E5 Sportback, električni fastback razvijen u saradnji sa kineskim SAIC-om. Automobil se proizvodi u Antingu, na zajedničkoj VW-SAIC liniji, i ostaje isključivo za kinesko tržište.

2025 audi e5 sportback (6)

Osnovni model, sa zadnjim pogonom, elektromotorom od 295 KS i baterijom od 76 kWh, košta oko 33.000 dolara i nudi domet do 618 kilometara. Na drugom kraju ponude stoji Quattro verzija  sa dva motora, 776 KS, većom baterijom od 100 kWh i ubrzanjem do 100 km/h za samo 3,4 sekunde, a cijena joj je svega 45.000 dolara.

2025 audi e5 sportback (4)

Za tu cifru kupci dobijaju tehnologiju kakvu obično nalazimo u duplo skupljim automobilima: adaptivno vazdušno vješanje, zakretanje zadnjih točkova, 800-voltnu arhitekturu punjenja, pa čak i LiDAR sistem. Enterijer prati lokalne trendove a dominira gigantski 27-inčni 4K ekran od stuba do stuba, uz kamere koje zamjenjuju klasična retrovizorska ogledala.

2025 audi e5 sportback (8)

Što se tiče dizajna, E5 Sportback izgleda minimalistički i više podsjeća na futuristički gadget nego na klasični Audi, čak toliko da bi ga bez imena teško bilo povezati s Ingolstadtom.

2025 audi e5 sportback (9)

No, upravo to i jeste poenta. AUDI je zamišljen kao brend za potpuno nove kupce u Kini, koje tradicionalni “četiri prstena” možda nikada ne bi privukla.

IZDVOJENI TEST


Test – Cupra Tavascan VZ

Stvoren da oduševljava oči i duh

I dok Volkswagen svojim električnim automobilima promoviše racionalnost, Škoda praktičnost, a ...