De Tomaso P72

Kultni brend se vraća sa 750 KS

Osim što privodi kraju razvoj modela P72, De Tomaso radi i na specijalnoj verziji namijenjenoj isključivo za stazu – modelu P900...
24 Decembar 2024

Kultni brend se vraća sa 750 KS

Prvi serijski primjerak hiperautomobila De Tomaso P72 konačno je završen nakon pet i po godina otkako je ovaj model prvi put predstavljen. Brend De Tomaso planira proizvesti samo 72 primjerka ovog ekskluzivnog automobila, pri čemu početna cijena iznosi oko 1,6 miliona eura.

Klajdflkgjakldfjhlkadfklhakldfhadfh

Prvi primjerak P72 trenutno je izrađen od sirovog karbonskog vlakna, a iako se na spojevima između prednjih panela i poklopca motora primijećuju sitne nesavršenosti, ovaj automobil nije namijenjen prodaji. Primjerak će uskoro biti lakiran i koristiće se za završne testove dinamičkih performansi kako bi se osiguralo da ispunjava visoke standarde brenda.

Aksjdflkgjalksdgjlasdfjgkljdfklhjadklfhjkladfh

Srce P72 je lagana šasija izrađena od karbonskih vlakana, pažljivo ručno sastavljena od strane stručnog tima, dok je unutrašnjost ovog automobila pravo umjetničko djelo.

Lkadjklfgjkladjfhkljdfklhadklfhkladf

Sjedišta u automobilu dizajnirana su tako da podsjećaju na luksuzne komade namještaja, a ne na klasična automobilska sjedišta. Obložena su finom krem kožom, dok se između njih nalazi bakarna ručica mjenjača sa otvorenim mehanizmom. Bakarni detalji se nalaze i na šest unikatnih instrumenata na komandnoj tabli, što doprinosi utisku luksuza. De Tomaso je inspiraciju za unutrašnjost pronašao u svijetu visoke mode i nakita, što je očigledno u svakom detalju.

Jadklfglkadjfklgadklfhjakldfjhklajdfkhl

Ispod poklopca motora nalazi se snažan 5,0-litarski V8 motor s kompresorom, koji proizvodi impresivnih 750 KS i 900 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na zadnje točkove, osiguravajući vrhunske performanse.

Sdlkfjglkasdjfklajdfklhjkladfjhkladjfklh

Osim što privodi kraju razvoj modela P72, De Tomaso radi i na specijalnoj verziji namijenjenoj isključivo za stazu – modelu P900. Ova verzija ima agresivniji aerodinamički dizajn i dolazi s visokoobrtajnim atmosferskim V12 motorom ili V10 motorom iz Benetton F1 bolida iz 1997. godine.

IZDVOJENI TEST


Test – Hyundai Tucson 1.6 T-GDI

Omiljeni izbor fizičkih lica

Hyundai je na evropskom tržištu do sada proizveo i prodao više od dva miliona Tucsona, što je ...