Toyota Auris (2012–2015)
Japanski Golf oličenje pouzdanosti
Druga generacija modela Auris je potvrdila svoju izuzetnu pouzdanost, što se ogleda i u ispitivanju zadovoljstva vlasnika. Impresivnih 98,8% vlasnika izrazilo je maksimalno zadovoljstvo svojim automobilom…
Toyota Auris (2012–2015) 1.4 D-4D (90 KS)
Model Auris je ušao na tržište 2006. godine kao nasljednik Corolle. Dok je Corolla sada prisutna samo kao limuzinski model, Auris je izgradio sopstveni prepoznatljiv imidž. Druga generacija ovog modela donijela je značajna poboljšanja u svim aspektima u poređenju sa prethodnikom. Oštriji dizajn jasno ukazuje na usmjeravanje ka mlađim, modernim kupcima. Iako je prije redizajna unutrašnjost bila nešto zaostala za konkurencijom, zapravo joj ništa nije nedostajalo. U podnaslovu smo otkrili da je gotovo 100% kupaca veoma zadovoljno ovim automobilom. Ipak, to ne znači da nije bilo nekih manjih problema.
Istina, većina tih problema je beznačajna i rijetka, pa nisu vrijedna pomena. Među ozbiljnijim problemima ističe se situacija pražnjenja akumulatora dok vozilo miruje. Na početku, serviseri su često prebacivali odgovornost na vozače, optužujući ih da su zaboravili ugasiti svjetla u kabini. Međutim, kako se problem proširio, Toyota je brzo priznala grešku. Uz to, objavili su da se tokom stajanja vozila tokom noći iz akumulatora "iscurilo" 600 mA, što je zaista značajna količina. Greška je bila posebno izražena kod paketa opreme sa "hands-free" ključem. Prilikom napuštanja vozila, glavni procesor (CPU) bi se aktivirao i ispražnjavao akumulator. Postojali su čak slučajevi gde bi "hands-free" sistem aktivirao elektroniku ako je automobil bio parkiran blizu stana, što je rezultiralo neopravdano velikim dometom.
Fabrika je brzo reagovala i riješila problem uvođenjem novog softvera, čime je riješila pitanje pražnjenja akumulatora. Zbog ovog ispravka, kupci polovnih Aurisa druge generacije ne bi trebalo da brinu o ovom problemu. Pored toga, vlasnici modela opremljenih sistemom za praćenje pritiska u gumama su imali pritužbe u vezi sa netačno očitanim vrijednostima. Ova greška se uspješno otklanjala zamjenom ventila, čime je ispravljena netačna očitanja sistema za praćenje pritiska u gumama. Neki vlasnici su prijavljivali probleme s kontinuirano promjenjivim mjenjačem (CVT). To može uključivati neujednačene promjene brzina, zvukove vibracija ili čak ozbiljnije kvarove.
Redovno održavanje i pravovremeni servisi mjenjača mogu pomoći u smanjenju rizika od ovih problema. Kao i kod mnogih modernih vozila, električni problemi mogu se pojaviti. To može uključivati probleme sa senzorima, električnim prozorima, električnim bravama, ili čak s elektronskim sistemima kontrole motora. Iako su problemi s kočionim sistemom manje česti, ponekad su prijavljivani, a podrazumijevaju istrošene kočione pločice, diskove ili eventualne probleme s kočionim sistemom koji utiču na efikasnost kočenja. Redovno održavanje kočionog sistema može pomoći u prevenciji ovih problema.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.4 D-4D (90 KS) |
Prosječno |
4,6 |
Najmanje |
4,4 |
Najviše |
4,8 |
Prednosti
Dobar kvalitet unutrašnjosti, dizajn, završna obrada na visokom nivou, poznata pouzdanost, držanje cijene pri prodaji
Mane
CVT nije na nivou današnjih automatskih mjenjača, sitniji problemi sa elektronikom, zbog nešto niže linije krova starijim osobama su otežani ulazak i izlazak
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.364 ccm |
Snaga |
90 KS pri 3.800 o/min |
Max obrtni momenat |
205 Nm pri 1.800-2.800 o/min |
Najveća brzina |
180 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,5 s |
Dimenzije DxŠxV |
427 x 176 x 146 cm |
Masa |
1.270 kg |
Osovinski razmak |
260 cm |
Prtljažnik |
360 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2012. Predstavljena druga generacija Toyote Aurisa.
• 2013. Na svim motorima u ponudi je smanjena emisija štetnog CO2.
• 2013. Objavljeno da je 98,8 % vlasnika Aurisa maksimalno zadovoljno svojim vozilom.
• 2015. Predstavljena detaljno unaprijeđena verzija sa novom paletom motora.
⚠️ Obrati pažnju:
Vlasnici su prijavljivali probleme s kontinuirano promjenjivim mjenjačem (CVT). Najviše zbog neujednačene promjene brzina i zvukova vibracija.
Kao i kod mnogih modernih vozila, električni problemi mogu se pojaviti. To može uključivati probleme sa senzorima, električnim bravama i druge.
Iako su problemi s kočionim sistemom manje česti, mogući su eventualni problemi s kočionim sistemom koji utiču na efikasnost kočenja.
Više informacija o modelu Toyota Auris pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.