Ford

Ford unaprijedio 2.0 litreni dizelaš

Ford Mondeo, S-Max i Galaxy od sada će imati usavršenu verziju 2.0 litrenog TDCi motora. Inženjeri su ugradili novi softver što uz druga poboljšanja daje solidan rezultat.
16 Juli 2016

Ford unaprijedio 2.0 litreni dizelaš

Nova verzija 2.0 TDCi motora za sada će biti dostupna u modelima Mondeo, S-Max i Galaxy jer je za ostalu Fordovu ponudu prevelik. Motor u paru sa PowerShift automatskom transmisijom sa šest stepeni prenosa ima za 7% redukovanu emisiju štetnog C02. Na nekim ekološki osviješetenim tržištima to će se povoljno odraziti na finalnu cijenu dok kod nas nema apsolutno nikakve veze.

 


Inženjeri su najviše vremena potrošili na ''pisanje'' novog softvera ali on nije jedino poboljšanje.
Neke sitne, ali bitne, promjene urađene su na bloku i glavi motora i brizgaljkama za gorivo. Time se uz manji ispuh CO2 ostvarila i niža emisija također štetnog NOX-a o kojem se manje piše.
Na kraju je dobivena maksimalna snaga od 150  i 180 KS  što ovisi o odabranoj verziji.
Fabrika obećava prosječnu potrošnju od svega 4,6 (Mondeo) do 5,2 (Galaxy) litara ovisno o odabranom modelu.
Zanimljivo je što će se uz osvježeni motor dolaziti sistem ''With SYNC 3'' uz čiju se pomoć ostvaruje brza i jednostavna konekcija sa sve prisutnim pametnim telefonima.

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...