Bugatti kuje nove planove

Cilj dostići brzinu od 500 km/h

Iako tehnički detalji o novom modelu, V-16 hibridu nazvanom Tourbillon, još nisu otkriveni, jasno je da će automobil imati aerodinamične karakteristike i snagu potrebnu za obaranje rekorda...
20 Novembar 2024

Cilj dostići brzinu od 500 km/h

Iako više nema pristup legendarnoj stazi Ehra-Lessien, Bugatti ne odustaje od svoje misije postavljanja brzinskih rekorda. Pod vodstvom Mate Rimca, kompanija sada teži magičnoj granici od 500 km/h, a novom izazovu Bugatti se okrenuo nakon što je model Mistral postavio rekord kao najbrži kabriolet na svijetu, dostigavši 454 km/h. Mate Rimac, izvršni direktor kompanije, potvrdio je da se aktivno radi na ovom poduhvatu, posebno u saradnji s Michelinom, koji bi trebao razviti pneumatike sposobne za ovakve ekstremne brzine.

Bugatti w16 mistral 2024 hochstgeschwindigkeits weltrekord fur offene fahrzeuge (1)

Iako tehnički detalji o novom modelu, V-16 hibridu nazvanom Tourbillon, još nisu otkriveni, jasno je da će automobil imati aerodinamične karakteristike i snagu potrebnu za obaranje rekorda. Ipak, pronalazak odgovarajuće lokacije za testiranje predstavlja dodatni izazov. Nakon što je Bugatti prešao u vlasništvo Rimac Grupe, izgubio je pristup stazi Ehra-Lessien, na kojoj su ranije Veyron i Chiron Super Sport postigli rekorde od 430 km/h i 490 km/h.

Bugatti w16 mistral 2024 hochstgeschwindigkeits weltrekord fur offene fahrzeuge (2)

Sada, kompanija razmatra druge opcije, poput test staze u Papenburgu ili aerodromske piste u svemirskom centru Kenedi na Floridi, gdje su svoje rekorde postavljali proizvođači poput Hennesseyja i SSC-a. Još jedna mogućnost je zatvaranje javnog puta, po uzoru na Koenigsegg, kako bi se ostvario ovaj ambiciozni podvig. Jedno je sigurno – Bugatti ostaje posvećen svojoj reputaciji lidera u svijetu brzinskih rekorda.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...