General Motors

Cadillac ostaje bez najmanjeg motora

Možda ste pomislili da se radi o nekom agregatu radne zapremine 1,0 litar, on je imao ipak duplo veću zapreminu, ali je i dalje nosio titulu „najmanjeg“...
30 April 2019

Cadillac ostaje bez najmanjeg motora

Iako je za Evropsko tržište ova pogonska jedinica možda i iznad prosjeka, amerikanci to gledaju drugačije. CT6 limuzina od sada u svojoj ponudi neće imati turbo-benzinac radne zapremine 2,0 litara, koji posjeduje četiri cilindra i u stanju je da razvije i ne baš tako malih 237 ks i 350 Nm. Do sada je ova limuzina bila dostupna sa pogonom na zadnjoj osovini, a i to će se promijeniti pa će pogon na sva četiri točka postati standard.

Kupcima će u buduće na raspolaganju biti 3,6-litarski V6 sa 335 KS i 385 Nm, tvin-turbo V6 sa 404 KS i 542 Nm, te najsnažniji tvin-turbo 4,2-litarski Blackwing V8 sa 500 KS i 778 Nm. Kompanije se nije zvanično oglasila zašto je pomenuti agregat povučen iz prodaje, ali je to najvjerovatnije zbog nnešto slabije potražnje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...