Hyundai i20 N 2021.
Zvanični pogled u budućnost
Hyundai je zvaničnim fotografijama djelimično prikazao svoj novi hothatch i20 N...
Ove zvanične fotografije pružaju najbolji uvid do sad u izgled novog Hyundaija i20 N. Novi model će imati agresivniji prednji branik sa većim otvorima za vazduh, dubljim bočnim spojlerima i istaknutim zadnjim spojlerom. Ovi detalji se poklapaju sa onima koje su se do sada mogle vidjeti na špijunskim slikama kamufliranog prototipa.
Kao i njegov stariji brat i30 N, i novi i20 N će biti dostupan sa Performance Blue kolor šemom, ekskluzivnom nijansom Hyundaijeve N linije. Kupci će dobiti šire rastojanje između točkova, niži ovjes, veće otvore izduvnog sistema i set 18-inčnih aluminijumskih naplataka iza kojih će se nalaziti crvena kočiona kliješta sa oznakom N serije.
Treća generacija modela i20 se bazira na novoj platformi i dok se za evropsko tržište isporučuje uglavnom sa jednolitarskim benzinskim trocolindrašem, u šasiju ove „hot“ verzije se mogu smjestiti i četvorocilindarski agregati. U prethodnim najavama su već spomenuti planovi kompanije o ugradnji četvorocilindarskog agregata veće zapremine u novi i20 N, koji bi ovom modelu dali dovoljno snage da se može takmičiti sa Ford Fiestom ST i VW Polom GTI koji raspolažu sa 200 KS.
Kako bi se izbjegli troškovi razvoja novog agregata, očekuje se da bi Hyundai mogao korisiti oslabljenu verziju dvolitarskog četvorocilindraša iz modela i30 N sa oko 200 KS. Prototip koji je ranije najavljivan u video teaseru je imao zvuk motora veoma sličan većem i30 N. Agregat bi standardno trebao biti uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, a zbog relativno male mase i20 N bi trebao imati sprint od nule do „stotke“ za oko sedam sekundi i razvijati maksimalnu brzinu od 225 km/h. Naravno, kupcima bi na raspolaganju bilo nekoliko režima vožnje i sofistikovani sistem kontrole proklizavanja.
Novi Hyundai i20 N bi se trebao pojaviti na tržištu tokom naredne godine, a početna cijena bi trebala iznositi oko 21.800 eura po jedinici...