Kombinacija trocilindraša i električnog motora
Volvo će praviti hibridno vozilo u 2018
Volvo je zvanično potvrdio da će, krajem tekuće godine, lansirati hibridnu verzije XC 40 modela.
Ova kombinacija benzinskog motora sa 3 cilindra i električnog pogona snage 75 KS nosiće oznaku T5 Twin Engine. U maju prošle godine pokazali su platformu Compact Modular Architecture, po kojoj je baterija smještena u samo srce šasije a električni motor postavljen na gornji dio7- steponog DCT mjenjača. Benzinski motor od 3 cilindra ima zapreminu 1.5 l i isporučuje snagu 180 KS, dok bi baterije imale kapacitet od 10 KW/h. Iz Volva najavljuju da će industrijski standard NDEC koji predviđa domet od 50 km isključivo na elekrični pogon biti ispunjen, mada je u realnom okruženju za očekivatna udaljenost 20 km. Koristeći zajedno oba motora, performanse vozila su približne postojećem modelu XC 40 T5, koji za pogon koristi 4 cilindrični benzinski motor snage 250 KS. Najavljeni trocilindarski benzinac je smanjena varijanta gore navedenog četverocilindraša , pa će i biti montiran na istoj proizvodnoj liniji.
T5 Twin Engine pogon snagu prenosi samo na prednju osovinu i biće kasnije korišten u modelima serije 60. Podsjećamo da dosadašnji T8 Twin Engine pogon snagu raspoređuje tako što prednju osovinu pokreće bezinskim motorom a zadnju isključivo električnim i dostupan je kao opcija u modelima XC 60, XC 90 i V/S 90. Premo Euro NCAP rezultatima u 2017, Volvo XC 60 je proglašen najsigurnijim automobilom testiranim te godine i sa skorom od skoro savršenih 98 % kod zaštite putnika, proglašen najsigurnijim Volvo automobilom svih vremena.