Hyundai Santa Fe (2012–2016)
Sve popularniji SUV kod nas
Zahvaljujući dobrim performansama i u odnosu na konkurente povoljnoj cijeni ubrzo je bio i ostao interesantan širem krugu kupaca...
Hyundai Santa Fe (2012–2016) 2.2 CRDi (197 KS)
Početkom ovog vijeka počeo je interes za automobile čije su vozne osobine jednako dobre na asfaltu, ali i van njega. Time je opao interes za pravim terencima, koji su se u gradskim sredinama snalazili kao slon u radnji stakla... Tada se pojavila i prva generacija Hyundai Santa Fea. Dopadljiv dizajn u paru sa dizel motorom i pogonom na sva četiri točka ubrzo se pokazao kao dobar recept za privlačenje kupaca. Čak i poslije toliko godina Hyundai Santa Fe privlači kupce polovnih automobila, koji za razumnu sumu novca dobijaju pravi moderni SUV.
Tu filozofiju je pratila i treća generacija modela. S obzirom na to da se radi o vozilima starim više od 10 godina, prije kupovine treba provjeriti servisnu istoriju, jer s većom kilometražom raste i broj potencijalnih problema. A među njih spada set kvačila koji ni kod novih vozila prve serije nije bio uzor za pouzdanost. Po isteku fabričke garancije mnogi su vlasnici servisne usluge potražili u privatnim servisima upitne stručnosti. Pogon 4x4 je robustan, ali i kao takav ima svoj vijek trajanja. Ako su pohabani diferencijali, poluosovine i kardan, najbolje je odustati od kupovine, jer kvalitetna popravka ni u kojem slučaju nije isplativa.
Osim standardnih kvarova svakog velikog SUV-a, tu su i klasične boljke vezane za pogon automobila. DPF može postati začepljen ili zahtijevati čišćenje ili zamjenu. Simptomi ovog kvara su gubitak snage motora ili pojava problema sa izduvnim gasovima. EGR ventil može postati zaprljan ili pokvaren takođe, što može dovesti do povećane potrošnje goriva, smanjenja performansi motora i pojavljivanja crnog dima iz auspuha.
Problemi sa sistemom ubrizgavanja goriva, uključujući dizne i pumpu visokog pritiska, mogu izazvati probleme sa paljenjem motora, neujednačen rad motora ili čak potpuni gubitak snage. Električni sistemi, poput senzora, elektronike motora i električnih komponenti, mogu biti podložni kvarovima, što takođe može dovesti do problema u radu motora, upravljanju ili drugim funkcijama vozila.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.2 CRDi (197 KS) |
Prosječno |
8,5 |
Najmanje |
6,5 |
Najviše |
9,5 |
Prednosti
Udobnost, ponuda prostora, vozne osobine na asfaltu i van njega, odličan odnos uloženo/dobijeno, dobro držanje vrijednosti
Mane
Set kvačila, komponente vješanja sklone brzom trošenju, potrošnja viša od očekivane, klasične boljke dizela kao što su EGR i DPF
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.199 ccm |
Snaga |
197 KS pri 3.800 o/min |
Max obrtni momenat |
422 nm pri 1.800 o/min |
Najveća brzina |
190 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,8 s |
Dimenzije DxŠxV |
469 x 188 x 168 cm |
Masa |
1.888 kg |
Osovinski razmak |
270 cm |
Prtljažnik |
534 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2012. Početak proizvodnje Hyundai Santa Fe treće generacije
• 2015. Izveden detaljan redizajn modela i poboljšana osnovna oprema
• 2018. Kraj proizvodnje treće i početak prodaje četvrte generacije
⚠️ Obrati pažnju:
EGR ventil može postati zaprljan ili pokvaren, što može dovesti do povećane potrošnje goriva i smanjenja performansi motora.
Problemi sa sistemom ubrizgavanja goriva mogu izazvati probleme sa paljenjem motora ili neujednačen rad motora.
Električni sistemi, poput senzora, elektronike motora i električnih komponenti, mogu biti podložni kvarovima.
Više informacija o modelu Hyundai Santa Fe pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.