Mitsubishi ASX

Nakon Captura redizajniran i japanski brat blizanac

Sve verzije ASX-a nude pogon samo na prednje točkove. Mitsubishi ASX se proizvodi u istoj španskoj fabrici Renaulta, koja se nalazi u Valjadolidu. U toj fabrici se proizvodi i Renault Captur, što je čini logičnim izborom za proizvodnju ASX-a...
25 April 2024

Nakon Captura redizajniran i japanski brat blizanac

Druga generacija Mitsubishi ASX crossovera namijenjenog evropskom tržištu predstavljena je krajem 2022. godine, ali je već sada predstavljena restilizovana verzija. Razlog ove brzine može se jednostavno objasniti – aktuelni ASX je blizanac evropskog Renault Captura, koji je nedavno prošao postupak ažuriranja a restilizacija je pratila isti plan koji je primenjen na Capturu, ali su specifičnosti originalnog dizajna sada manje izražene. Više nema udubljenja na haubi za logotip Renaulta, koji je djelovao čudno na Mitsubishi verziji, umjesto toga ASX sada ima originalnu rešetku hladnjaka i branik s masivnim usisnikom vazduha. Međutim, zadnja kamera još uvijek izlazi iz posebnog podijuma, jer je u Capturu podesno mjesto za ugradnju bilo unutar znaka. Taj detalj nedostaje u Mitsubishiju ASX-u, što ga čini malo manje prepoznatljivim u poređenju s Capturom.

 

 

 


Unutrašnjost restilizovanog Mitsubishi ASX-a razlikuje se od ažuriranog Renault Captura samo po logotipu na volanu. Mitsubishi ASX je takođe dobio novi vertikalni ekran multimedijalnog sistema, čija je dijagonala povećana sa 9,3 na 10,4 inča. S tim promjenama, fizički kontrolni panel za klima uređaj je nestao, a ostalo je samo nekoliko prečica, dok je većina ostalih podešavanja, koja su neophodna u modernom automobilu, sada dostupna kroz menije na ekranu osjetljivom na dodir. Multimedijalni sistem sada podržava Google-ove usluge, kao i bežične protokole Apple CarPlay i Android Auto. Osim toga, dodani su i novi elektronski asistenti koji olakšavaju vožnju i pružaju dodatne funkcionalnosti.

 


Asortiman motora za redizajnirani Mitsubishi ASX u potpunosti je preuzet iz Renault Captura, bez ikakvih promjena. Osnovni motor je 1.0 TCe sa turbopunjačem koji proizvodi 90 konjskih snaga i dolazi sa šestostepenim manuelnim mjenjačem. Sljedeći na ljestvici je 1.3 TCe, četvorocilindarski turbobenzinski motor sa 12-voltnim sistemom starter-generatora. Ova jedinica pruža 140 KS u kombinaciji sa manuelnim mjenjačem, dok sa sedmostepenim robotizovanim EDC-om daje maksimalno 158 KS. Asortiman motora za Mitsubishi ASX takođe uključuje i hibrid sa Renaultovim E-Tech pogonskim sklopom. Ovaj sistem se sastoji od atmosferskog 1,6-litarskog benzinskog motora, troosovinskog mjenjača bez sinhronizatora i kvačila, kao i trakcionog elektromotora smještenog iza mjenjača. Ukupna snaga hibrida je 143 KS, dok je autonomija procijenjena na 900 kilometara.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...