Mercedesova radna mašina
Najluksuzniji Unimog svih vremena
Tehnička osnova ostaje vjerna tradiciji jer je polazište Unimog U 4023, poznat po portalnim osovinama, torziono fleksibilnom okviru, pogonu na sva četiri točka te uzdužnim i diferencijalnim blokadama na obje osovine...
Kožne podne prostirke, 300 konjskih snaga i kamere umjesto retrovizora su način na koji Mercedes-Benz Special Trucks obilježava osamdeseti rođendan legendarnog Unimoga, predstavljajući show car koji ovog neumornog radnika uvodi u svijet luksuza, ali mu pritom ne oduzima njegovu terensku dušu. Razvijen u saradnji s Hellgeth Engineeringom, Unimog je dobio beskompromisne off road sposobnosti s većim performansama, višim nivoom udobnosti i izgledom koji jednako dobro pristaje planinskim obroncima i hotelskim ulazima.
.webp)
Izvršna direktorica Mercedes-Benz Special Trucks, Franziska Cusumano, opisuje ovaj model kao jasnu poruku inovacije i strasti. Drugim riječima, Unimog i dalje osvaja stijene i blato, ali sada to čini okružen kožom, LED rasvjetom i uz znatno manje vibracija u kabini.
.webp)
Tehnička osnova ostaje vjerna tradiciji jer je polazište Unimog U 4023, poznat po portalnim osovinama, torziono fleksibilnom okviru, pogonu na sva četiri točka te uzdužnim i diferencijalnim blokadama na obje osovine. Ispod poklopca motora sada se nalazi šestocilindrični Mercedes OM 936, koji zamjenjuje četvorocilindrični agregat i razvija 220 kW odnosno 300 KS. Proizvođač najavljuje još bolju trakciju i preciznije podešen prenos.
Spoljašnjost donosi mat sivu boju, dvadesetoinčne aluminijumske beadlock naplatke i savremeni LED svjetlosni potpis. Klasični retrovizori zamijenjeni su sistemom MirrorCam, koji koristi digitalne kamere i ekrane. Rješenje koje je jednako korisno na terenu kao i u gradskoj vožnji, uz dodatni bonus da se znatiželjni pogledi sada hvataju na ekranima, a ne u mrtvom uglu.
.webp)
Dupla kabina prima do četiri putnika i donosi iznenađujuću dozu luksuza jer su tu sada i visokokvalitetna koža, kontrastni šavovi, ambijentalna LED rasvjeta i kožne podne prostirke. Iako dizajnom podsjeća na SUV, ispod površine ostaje pravi, neukroćeni Unimog sa puno više snage i mnogo manje tvrde plastike.
.webp)
Ovo nije samo marketinški eksperiment. Vozilo će naredne godine biti testirano u realnim uslovima s kupcem, kako bi se prikupili podaci za eventualni dalji razvoj. Luksuzni Unimog mora dokazati da nije samo ljepši, već i jednako, ako ne i više, sposoban za ozbiljan rad.