Lotus

Lotus će (možda) koristiti pogonske jedinice kompanije Volvo

Jean-Marc Gales očekuje da Lotus u budućnosti nastavi korisiti Toyotine pogonske agregate, ali po svemu sudeći Lotusov šef želi da koristi pogonske sklopove iz brendova u vlasništvu koncerna Geely.
08 Maj 2018

Lotus će (možda) koristiti pogonske jedinice kompanije Volvo

 

 

Ovakva saradnja bi rezultovala korištenjem pogonskih jedinica razvijenih od strane kompanije Volvo, čiju tehnologiju koriste brendovi u vlasništvu Geely-ja Polestar i Lynk&Co. U ponudi kompanije Volvo se nalaze pogonski agregati zapremine 1,5 litara jačine 154 KS i nekoliko verzija dvolitarskih četvorocilindričnih agregata sa rasponom jačine od 190 do 310 KS, sa supercharger opcijom. Za očekivati je da će Lotus koristiti vlastito iskustvo da bi pojačao performanse agregata iz Geely-jeve ponude, kao što je to do sada radio sa Toyotinim pogonskim jedinicama, ali je ipak malo vjerovatno da će jedan “nemoćni” dvolitarski četvorocilindrični agregat osigurati potrebnu snagu i performanse za Hethelove vrhunske sportske automobile.  Mogućnosti za rješavanje ovog problema sa snagom pružaju elektrifikovane verzije istih tro i četverocilindričnih benzinskih agregata. Trenutno, to označava Volvov hybrid T8 od 406 KS. Ostale varijante uključuju trocilindarski hibridni pogonski sklop iz SUV modela XC40 i Lynk&Co 01, kao i četvorocilindrični hibridni pogonski sklop jačine 600 KS iz modela Polestar 1 coupe. Govoreći o opcijama pogonskog sklopa za Lotusov SUV model koji dolazi na tržište u naredne četiri godine, Gales je izjavio kako crossoveri mogu biti sa hibridnim ili sa potpuno električnim pogonom.  Što se tiče konvencionalnih pogona u poznatijim Lotusovim segmentima, Gales nije isključio mogućnosti elektrifikacije, jer je prema njegovim riječima ostalo samo još nekoliko godina za konvencionalne pogone u sportskim vozilima, ali će se tu možda naći mjesta i za “blagi” hibridni pogon. Gales je na kraju dodao kako je Lotus otvoren za opcije korištenja potpuno električnih pogona jer se u tom sektoru tehnologija razvija velikom brzinom. 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...