Hyundai prodajna akcija

Bayon i Tucson po nižim cijenama

Za sve ljubitelje njegovih najpopularnijih modela Bayon i Tucson, Hyundai Auto BH je s mrežom ovlaštenih partnera pripremio i organizovao zanimljivu prodajnu akciju u okviru koje su dva navedena modela ponuđena s popustom od 4.680 KM...
20 Maj 2024

Bayon i Tucson po nižim cijenama

Korejski Hyundai je u prošloj godini domaćim kupcima isporučio oko 750 novih vozila, te tako uzeo nešto manje od 7% ukupnog učešća u prodaji na tržištu BiH i pozicionirao se kao četvrti najbolji brend. Uprkos činjenici da je Hyundai jedan od najkonstantijih brendova na domaćem tržištu, ostvareni rezultat vrijedan je pažnje, jer je najveće učešće u njemu uzeo kompaktni SUV model Tucson. Podsjećamo da je on našao put do više od 410 kupaca, koji su u najvećoj mjeri fizička lica. Drugi najprodavaniji model bio je Bayon ulazni crossover, koji je zasnovan na platformi i20 model, ali je značajno prostraniji i praktičniji od istog. Ova dva Hyundaijeva automobila koji su veoma popularni kod domaćih kupaca ponuđeni su trenutno po zanimljivim akcijskim uslovima. 

Hyundaitusconponuda

„Hyundai Auto BH zajedno sa svojom mrežom ovlaštenih partnera pokrenuo je posebnu prodajnu akciju nazvanu „super SUV“. Ona je vezana za modele Tucson i Bayon. U okviru ove akcije kupcima se odobrava poput od 4.680 KM. Kada je Tucson u pitanju, početna cijena ovog modela zajedno s uračunatim popustom iznosi 48.310 KM i odnosi se na 1,6-litarski turbo benzinski motor sa manulenim mjenjačem i paketom opreme Style. S druge strane, akcijski Bayon dostupan je već od 31.220 KM koliko iznosi njegova cijena umanjena za aktuelni popust. Podsjećamo da je Bayon kombinovan s Urban paketom opreme i 1,2-litarskim četverocilindarskim atmosferskim motorom“, kazala je Amra Makan, marketing i PR menadžer kompanije Hyundai Auto BH.

Bayonslika111

Ona je dodala da je „popust od 4.680 KM ponuđen je i za ostale pakete opreme kada je riječ o modelu Tucson i da je vezan isključivo za vozila raspoloživa na lageru“. 
„Zbog činjenice da je aktuelna akcija fokusirana na lagerske modele,važno je istaći da je ona ograničena, odnosno da će trajati dok ne prodamo sva ta vozila. Još jedan bitan podatak je da kupci sva vozila koja su obuhvaćena ovom akcijom mogu da preuzmu odmah po kupovini, što je velika prednost u aktuelnom trenutku kada se kod mnogih konkurenata na isporuku čeka i po nekoliko mjeseci“, rekla je Amra Makan. 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...