BMW X6 (2008 – 2012)
Tvorac novog segmenta
Kada je BMW u SAD-u 2008. otkrio model X6 nastalo je stanje šoka. Takva koncepcija do tada nije bila viđena. Iako su mnogi bili sumnjičavi BMW-o recept počeli su kopirati i drugi.
BMW X6 (2008 – 2012) 3.0 d (245 KS)
U današnje vrijeme popularne su skraćenice koje bi trebale pokazati kojoj klasi automobila pojedini model pripada. BMW X6 dobio je oznaku SAV (Sports Activity Coupe) što upotpunosti odgovara performansama i karakteru potencijalnih kupaca. Njemački automobilski gigant, BMW, uvijek je išao uzlaznom linijom u svim segmentima pa ne treba da čudi visoko kvaliteta proizvoda. Svima je jasno da se radi o premium proizvodu čija nabavna cijena ide nebu pod oblake.
Za tu sumu novca niko ne očekuje probleme a njih, srećom, nema previše. Na modelima koji su prešli dosta kilometara mogući su kvarovi pomoćne pumpe za razhladnu tekućinu. U tom slučaju dolazi do porasta radne temperature, pogotovo u gradskom režimu vožnje. Popravka je jedino moguća u ovlaštenoj servisnoj mreži čije usluge, barem za naše kupce, značajno opterećuju kućni budžet. BMW-ov varijabilni razvod ventila VANOS spada među najbolje na svijetu ali usprkos tome znaju se javiti komplikovani pa samim tim i skupi problemi.
Do sada je zabilježeno više kvarova zbog loših materijala, odnosno njihovog brzog habanja. Prvi simptomi su neravnomjeran rad motora, pad snage i nešto veća potrošnja. Prilikom kupovine potrebno je detaljno pregledati kočioni sistem jer agresivan stil vožnje uzima danak. Po pravilu svako treće mijenjanje disk pločica zahtijeva ugradnju novih diskova. Vlasnik koji to izbjegava rizikuje snažno pregrijavanje kočnica, odnosno njihov slabiji rad što može imati teže posljedice. Stručnjaci preporučuju i pregled xDrive pogona u ovlaštenim servisima. Ukoliko se na bilo kojoj komponenti pojavio zazor budući vlasnik mora biti spreman na velika ulaganja.
Isto se odnosi na aktivno vješanje jer bilo kakve improvizacije jednostavno ne dolaze u obzir. Ako se na karoseriji primijete tragovi korozije možete 100% biti sigurni da je predmet vaših želja imao sudar te da popravka nije izvedena onako kako treba. Inače je antikorozivna zaštita najbolja moguća pa nema problema ni sa automobilima koji su većinu radnog vijeka proveli u blizini morske vode. Kao polovan BMW X6 je veoma popularan, pogotovo u krugovima gdje se vlasnici žele posebno istači. Cijena, očigledno nije presudni faktor...
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 3.0 d (245 KS) |
Prosječno |
9,5 |
Najmanje |
8,7 |
Najviše |
12,9 |
Prednosti
Jedinstven u svakom pogledu, pogon i vozne osobine u svim uslovima eksploatacije, velika snaga i obrtni moment kod dizelaša i benzinaca, dobro držanje vrijednosti.
Mane
Okretnost na uskim prostorima, velika masa, skupo redovno održavanje, u nekim serijama VANOS sistem, brzo habanje kočnica.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.993 ccm |
Snaga |
235 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
520 Nm pri 2.750 o/min |
Najveća brzina |
210 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
8 s |
Dimenzije DxŠxV |
487 x 198 x 219 cm |
Masa |
2.075 kg |
Osovinski razmak |
293 cm |
Prtljažnik |
570–1.450 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2008. u vidu BMW-a X6 u Detroitu predstavljena do tada neviđena klasa automobila.
• 2009. Za one koji uvijek žele nešto više pripemljena je paprena verzija sa oznakom M. Proglašena najboljim MPV vozilom drugu godinu zaredom u izboru magazina What Car?
• 2012. Izveden upečatljiv redizajn i uvedena verzija M50d
• 2014. Na tržište dolazi druga generacija BMW-a X6
⚠️ Obrati pažnju:
Trošenje određenih komponenti VANOS sistema uzrokuje povećanu potrošnju i nemiran rad motora
Air Suspension je idealan za sve uslove vožnje. Pošto su popravke basnoslovno skupe obaveze provjeriti sve komponente prije kupovine
Posljedica agresivnog stila vožnje jeste brzo trošenje disk pločica i ventilirajućih diskova
Više informacija o modelu BMW X6 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.