Volvo V70 (2007–2013)
Švedski luksuz u SUV formatu
Bezvremenski elegantan Volvo V70 savršeno kombinuje stil i pouzdanost kroz generacije pa tako nije ništa drugačije bilo ni sa trećom. Pokretna tvrđava sa snažnim motorom na evropskim putevima nije rijetka pojava, ali i kod nas se uz malo sreće može naići na odličan primjerak...
Volvo V70 (2007–2013) 2.4 D5 (205 KS)
Bezbjednost, udobnost i prostranost su karakteristike koje se obično povezuju sa velikim Volvo karavanima, vozilima koja se mnogima dopadaju, ali malo ko ih kupuje. Naklonost naših vozača prema njemačkim automobilima u toj klasi čini svaki veliki Volvo, uključujući i V70, gotovo egzotičnim, za koji se smatra da je skup i težak za održavanje. Međutim, to je netačno. Troškovi vlasništva nisu viši od konkurencije, čak su i manji, a rezervnih dijelova ima dovoljno. Za one koji na pristojan način žele da uživaju u udobnosti i sigurnosti prostranog automobila više srednje klase, V70 treće generacije biće izbor koji će dobiti odobrenje od poznavaoca automobila. Izgrađen na osnovi limuzine S80, Volvo V70 preuzima dio tehnologije i dizajnerske inspiracije kako spolja tako i iznutra. Iako su prve dvije generacije V70 bile atraktivnije vizuelno, poznata uglatost karakteristična je za velike Volvo karavane.
Ipak, pravilne linije pružaju obilje prostora u putničkom i prtljažnom dijelu, a uz velika i udobna sjedišta, V70 postaje prava drumska lađa. Dokazujući svoju izdržljivost i sigurnost, video snimci na YouTube-u prikazuju sudare sa Volvo V70, otkrivajući impresivnu čvrstoću i pouzdanost konstrukcije ovog vozila. Takođe, po tradiciji, materijali i izrada sugerišu dugotrajnost, dajući utisak da će trajati "sto godina". Dizajn ima prepoznatljiv skandinavski stil, kombinujući funkcionalnost i prozračnost, posebno u svijetlim bež tonovima. Među agregatima najpopularniji je kultni peterocilindarski D5 zapremine 2400 ccm, dostupan u više verzija snage.
Motori V70 su snažni i izdržljivi, te se mogu voziti bez problema i preći više od pola miliona kilometara. Iako je tokom karijere V70 imao jedan manji redizajn i dosta promjena u ponudi motora, D5 je ostao najtraženiji motor tokom većeg dijela vremena. Pri kupovini modela sa automatskim mjenjačem, koji idealno odgovara ovakvom automobilu, važno je biti oprezan. Mjenjač bi trebao bez izuzetka imati mekano i glatko mijenjanje brzina, kao i dokaz o redovnoj zamjeni ulja, što je ključno za dugotrajnost. U suprotnom, mogli biste imati problema. Takođe, treba obratiti pažnju da nijedna lampica upozorenja ne svijetli na instrument tabli i da nema velikih tragova curenja ulja na motoru ili mjenjaču.
Servisne statistike kao slabost na modelima starim pet do deset godina često navode moguće probleme sa prednjim vješanjem, posebno zbog težine dizelskih motora. Čak i nakon godina upotrebe, ovaj automobil ne pokazuje znakove korozije a elektronika je pouzdana. Ipak, kao i svaki automobil, i Volvo može imati svoje nedostatke. Rijetko, ali moguće je da instrument tabla zakaže. Zamjena u ovlašćenom servisu može biti izuzetno skupa, ali se polovni dijelovi mogu pronaći na otpadima.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.4 D5 (205 KS) |
Prosječno |
7,1 |
Najmanje |
6,4 |
Najviše |
7,6 |
Prednosti
Dopadljiv dizajn karoserije i unutrašnjosti, ponuda prostora, sedam sjedišta, veliki prtljažnik, bezbjednost, nordijski kvalitet
Mane
Instrument tabla, automatski mjenjač može praviti probleme, generalno visoki troškovi eksploatacije
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.400 ccm |
Snaga |
205 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
420 nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
220 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
8,7 s |
Dimenzije DxŠxV |
482 x 210 x 154 cm |
Masa |
1.806 kg |
Osovinski razmak |
281 cm |
Prtljažnik |
575 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. Predstavljena treća generacija u Ženevi, zajedno s novom crossover verzijom XC70.
• 2010. Benzinski turbomotor osnažen na 230 KS, dizelski D5 dobio top verziju s dvije turbine (205 KS)
• 2011. Odrađen redizajn, uz mnoga manja inženjerska dotjerivanja i uvođenje novih motora u skladu s trendom downsizinga
⚠️ Obrati pažnju:
Instrument tabla može otkazati poslušnost. Preporučuje se kupovina polovne, jer je nova vrlo skupa
Ako automatski mjenjač trza najčešće je dovoljna zamjena ulja. U suprotnom slijedi vrlo skupa reparacija.
Prve serije imale su nešto mekše komponente vješanja, pa je vrlo bitno provjeriti njihovo stanje
Više informacija o modelu Volvo V70 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.