Honda Civic (2006-2011)
Japanska riječ za pouzdanost
Ljubitelji Honde Civic u Evropi su se nažalost morali zadovoljiti samo petovratnom i trovratnom hatchback karoserijskom verzijom, jer limuzina sa četvoro vrata nije bila dostupna za ovo tržište.
Honda Civic (2006-201) 1.4 i-VTEC (101 KS)
2006. godine na tržište stiže i osma generacija popularnog Japanca, koji je za 5 godina prodaje osvojio mnoge nagrade a i mnoga srca zadovoljnih vozača. Pomalo futurističkog dizajna, istovremeno je i privukla nove kupce i pomalo i odbila stare obožavaoce Civica. Legendarno izdanje „Type-R“ nije zaobišlo ni ovu generaciju, a ovaj put je krasi dvolitarski benzinac sa 201 konjskom snagom, kao i mnoštvo dodatne opreme.
Vozači su najviše hvalili 1.8 litarski i-VTEC benzinski motor zbog njegove ekonomičnosti i rijetkih kvarova, a ni 2.2 i-CTDi turbodizelu nije nedostajalo pohvala. Ljubitelji Honde Civic u Evropi su se nažalost morali zadovoljiti samo petovratnom i trovratnom hatchback karoserijskom verzijom, jer limuzina sa četvoro vrata nije bila dostupna za ovo tržište. Međutim, na sreću balkanskih ljubitelja, koncesionari u Srbiji i Hrvatskoj u svojoj ponudi imaju sve karoserijske verzije popularne Honde. Unutrašnjost je takođe futurističkog dizajna, sa instrument tablom na dva nivoa, karakterističnim manuelnim mjenjačem, kao i „pametnim“ zadnjim sjedištima koja nude potpunu kontrolu podešavanja po želji vozača.
Uprkos količini elektronike ugrađenu u ovaj automobil, problemi u ovom segmentu su veoma rijetki. Ponekad se javlja problem sa senzorom nivoa ulja koji je pokazivao niske nivoe čak i neposredno poslije dosipavanja svježeg ulja. Ovaj senzor može neprekidno da šalje signal o nedostatku ulja centralnoj jedinici čak i nakon prestanka rada motora, što može dovesti do pražnjenja akumulatora. Na svu sreću, instaliranje novog softvera rješava ovu vrstu problema. Najveći problem koji je zadesio vozače Civica je svakako korozija koja je bila prisutna na zadnjim kočnicama, pumpi goriva kao i na električnim vodovima prednjih svjetala koji su korodirali usljed nakupljanja kondenzacije.
Zbog učestalog problema sa napuknućima izduvne grane Honda je produžila garanciju na ovaj dio na 7 godina ili 125.000 pređenih kilometara. Problemi sa ručnom kočnicom primorali su Hondu da 2008. godine sa svjetskog tržišta povuče 80.000 Civica osme generacije. Kvačilo je otkazivalo samo kod 2.2 litarskog dizelaša, ali samo u nekolicini slučajeva, ali činjenica da su se kvarovi dešavali poslije samo desetak hiljada pređenih kilometara zabrinula je mnoge vozače.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.4 i-VTEC (101 KS) |
Prosječno |
5,9 |
Najmanje |
5 |
Najviše |
7,3 |
Prednosti
Pouzdanost, dizajn, elektronika, unutrašnjost, dostupan i u verziji sa 4 vrata za balkansko tržište
Mane
Senzor nivoa ulja, korozija, kondenzacija u prednjim svjetlima, izduvna grana
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.339 ccm |
Snaga |
100 KS pri 6.000 o/min |
Max obrtni momenat |
127 Nm pri 4.800 o/min |
Najveća brzina |
177 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
13 s |
Dimenzije DxŠxV |
425 x 176 x 146 cm |
Masa |
1.182 kg |
Osovinski razmak |
262 cm |
Prtljažnik |
456 - 1.352 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2005. Osma po redu generacija Honde Civic predstavljena za svjetsko tržište.
• 2007. Osvaja nagradu za najbolji automobil u Irskoj
• 2009. Redizajnirana prednja maska, a Type-S je redizajniran da liči na Type-R
• 2011. Još jedan redizajn donio je nove naplatke, kao i poboljšan izgled unutrašnjosti
⚠️ Obrati pažnju:
Problem sa senzorom nivoa ulja dovodio je do pražnjenja akumulatora
Korozija je zahvatala zadnji dio automobila kao i zadnje kočnice
Zbog pucanja izduvne grane Honda je produžila garanciju za ovaj dio na 7 godina
Više informacija o modelu Honda Civic pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.