Honda Civic (2011–2017)
Spoj dugovječnosti, praktičnosti i vozačkog gušta
Honda Civic 9. generacije, sinonim automobila za entuzijaste, predstavljena je na sajmu automobila u Frankfurtu u septembru 2011. godine, nasljeđujući uspješnu osmu generaciju...
Honda Civic (2011–2017) 1.8 i-VTEC (142 KS)
Honda Civic jedna je od institucija kompaktne klase, s tradicijom koja seže sve do 1972. godine, dvije godine prije pojave Golfa. Deveta generacija je predstavljena od 2011. godine, a vizuelno je još i danas vrlo zanimljiva, čak i atraktivna, a poznata je i kao natprosječno vozački izoštrena. Civic je rival Ford Focusu, Opelu Astri i već pomenutom Volkswagen Golfu. Preciznost volana, mjenjača i malo tvrđe podešenog, ali ne i neudobnog vješanja, uz neobičan dizajn, privlače prvenstveno mlađu publiku, ali i zreliju koji se tako osjećaju.
Uz to, praktičnost je na vrhunskom nivou. Prtljažnik je i danas najveći u kompaktnoj klasi, dubok i dugačak, a pristupačnost je idealna. Što se tiče enterijera, tu je sve nadohvat ruke i funkcionalno. Ono što se može kritikovati je jeftiniji osjećaj i izgled plastičnih dijelova, na koje evropski kupci nisu navikli u tolikoj mjeri. Honda Civic je dobila ocjenu bezbjednosti od pet zvjezdica kada je testirana od strane Euro NCAP-a 2012. godine. Pojedinačni rezultati su bili impresivni, uključujući jaku ocjenu od 94 odsto za zaštitu odraslih putnika. Svakako, onaj koga zanimaju ovakvi automobili više pažnje obraća na upravljačke sposobnosti i pogonske agregate.
Benzinski motori 1.4 (100 KS) i 1.8 (142 KS) su u okvirima atmosferske koncepcije – na samom vrhu. Honda se danas, zajedno sa Leksusom, može smatrati jednom od najpouzdanijih marki na tržištu. Civic naravno ima koristi od kvaliteta ovog brenda. Deveta generacija je u svakom slučaju pošteđena velikih briga, pa čak i onih malih. Generalno, prema navodima ADAC servisne statistike, pritužbe najčešće idu u smjeru pregaranja sijalica u svjetlima, laganijih curenja ulja na dihtungu, zatim osjetljivijih elemenata vješanja poput kugli ili selena. Malo neugodniji problem može biti sa lakom na haubi i na dnu vrata koji se nerijetko ljušti.
Česti su kvarovi i sistema Start & Stop. Problem obično nastaje kada se automobil nekoliko dana ili duže ne vozi. Problem je najvjerovatnije posljedica djelimičnog pražnjenja akumulatora. Otklanjanje problema nije ni zahtjevno ni skupo. Najpodložniji problemima od svih dijelova Civica, a ujedno i najskuplji, i nešto na šta bi trebalo da kupac obrati pažnju je kočioni sistem. Naime, primijećeno je da se diskovi brže troše, nego što je uobičajeno, a glavni uzrok je stil vožnje prethodnih vlasnika ovog automobila, koji su često mladi vozači koji naginju agresivnijoj vožnji.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.8 i-VTEC (142KS) |
Prosječno |
6,7 |
Najmanje |
5,8 |
Najviše |
7,2 |
Prednosti
Atraktivan i mladalački dizajn, praktičnost vodeća u klasi, visok stepen pouzdanosti, cijena održavanja
Mane
Benzinskim motorima fali snage, završna obrada u enterijeru nije na visokom nivou, lak se guli na pojedinim mjestima
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.798 ccm |
Snaga |
142 KS |
Max obrtni momenat |
174 Nm pri 4300 o/min |
Najveća brzina |
215 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
430 x 177 x 144 cm |
Masa |
1.344 kg |
Osovinski razmak |
259 cm |
Prtljažnik |
467 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2011. Krajem godine predstavljena deveta generacija Civica
• 2013. U proljeće uveden manji turbodizel motor 1.6 sa 120 KS
• 2014. Predstavljena blago redizajnirana i poboljšana verzija, a zatim i karavanski model Tourer
• 2015. Otkrivena sportska verzija Type R s turbomotorom 2.0 sa 310 KS
• 2016. Pripreme za kraj proizvodnje i dolazak novog modela
⚠️ Obrati pažnju:
Sijalice u prednjim svjetlima iz nekog razloga nisu mnogo trajne – često pregorijevaju
Neugodniji problem može biti sa lakom na haubi i na dnu vrata koji se nerijetko ljušti
Diskovi se brže troše nego što je uobičajeno. Uzrok je agresivan stil vožnje u kombinaciji sa masom vozila.
Više informacija o modelu Honda Civic pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.