Dacia Sandero (2012–2017)
Rumunski mališan iznenađujuće pouzdan
Dacia Sandero 2. generacije je iznenađujuće impresivna u mnogim aspektima, posebno s obzirom na cijenu po kojoj se može nabaviti. Svi motori su štedljivi, ali posebno se izdvaja 1,5 dCi s 90 KS...
Dacia Sandero (2012–2017) 1,5 dCi (90 KS)
Mnogi ljudi ne žele priznati da je Dacia Sandero danas vrlo dobar automobil, čak i kao polovnjak, zbog negativnog stava prema Daciji iz prošlosti i straha od mišljenja drugih ljudi. Ipak, kada se čisto ekonomski pogleda, Sandero je jedan od najisplativijih automobila za prevoz od tačke A do tačke B, bez obzira na želju za praćenjem dizajnerskih i tehnoloških trendova. Dacia Sandero druge generacije iznenadila je mnoge svojim izvrsnim prodajnim rezultatima, posebno na tržištima na kojima Dacia do tada nije bila prisutna.
Najbolji primjer takvog uspjeha je Velika Britanija, gdje je Sandero postigao pravi prodajni bum. Iskustva kupaca s drugom generacijom Sandera su izuzetno pozitivna, što ukazuje na to da je Sandero pouzdana kupovina. Jedina mana koja se može navesti je položaj ručice za žmigavce i svjetla, na kojoj se nalazi i tipka sirene. Sirena se može aktivirati samo ako glavna svjetla nisu uključena, a kada se svjetla upale, sirena se više ne može aktivirati. Međutim, u garantnom roku Dacia je besplatno mijenjala ručicu, a čak i ako se ručica pokvari, lako se može popraviti.
Pri kupovini Dacie Sandero važno je obratiti pažnju na garanciju, jer može doći do konfuzije. Naime, većina modela isporučena je s petogodišnjom garancijom, što može biti veoma dobro ako uzmete neki mlađi primjerak koji je tek završio sa garantnim rokom. Međutim, kao jednu od slabosti vozila mogu se istaknuti osjetljiv i tanak lim te ne baš kvalitetan finalni lak, te je veoma teško naći primjerak bez ikakvih oštećenja. U nekim od prvih serija Dacia Sandera druge generacije, moguće je primijetiti odvajanje dihtung guma na zadnjim staklima, no ta sitnica se može lako riješiti jednim potezom ruke.
Unutrašnjost automobila je prepuna tvrde plastike, na nekim mjestima je osjetljiva na grebanje, poput obloga vrata i predjela oko kontakt brave. Audio sistem vozila je solidan, ali prijem radio stanica može biti veoma loš. Uprkos ovim manama, Dacia Sandero druge generacije postala je popularna kao flotno vozilo i vozači hvale njenu izdržljivost. Mnogi vozači govore da su prešli 70 ili čak 80 hiljada kilometara bez potrebe da čak zamijene i sijalicu, što govori o kvalitetu ovog automobila.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.5 dCi (90 KS) |
Prosječno |
4,4 |
Najmanje |
4,2 |
Najviše |
5,1 |
Prednosti
1,5 dCi motor, ekonomičnost, provjerena mehanika Renault Clia radi bez greške, ponuda prostora, udobnost
Mane
Osjetljiv lim, sitniji nedostaci u montaži, loš završni sloj laka, ručica žmigavaca, loš prijem radio stanica
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.461 ccm |
Snaga |
90 KS pri 3.750 o/min |
Max obrtni momenat |
220 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
167 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11,8 s |
Dimenzije DxŠxV |
408 x 175 x 161 cm |
Masa |
1.083 kg |
Osovinski razmak |
258 cm |
Prtljažnik |
320 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2012. Predstavljena druga generacija Dacije Sandero
• 2013. Na većini evropskih tržišta postaje jedno od najpristupačnijih vozila
• 2014. Na nekim se tržištima uz redovnu cijenu daje puna garancija od sedam godina
• 2016. U trećem kvartalu godine predstavljena redizajnirana verzija
⚠️ Obrati pažnju:
Najveća mana Sandera je jako mekan lim i loš kvalitet završnog sloja laka. Izgleda ružno, ali korozije nema
Audio sistem ima dobar zvuk sa eksternih nosača zvuka, ali prijem signala radio stanica je poprilično loš
Česta greška na lijevoj ručici onemogućava aktiviranje sirene kada su upaljena glavna svjetla
Više informacija o modelu Dacia Sandero pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.