Toyota C-HR (2016–2020)
Revolucija u svijetu crossovera
C-HR je dizajniran tako da se nalazi negdje između SUV-a, a dimenzijama je gotovo identičan Nissan Qashqai-ju...
Toyota C-HR (2016–2020) 1.8 Hybrid (122 KS)
Kada birate porodični SUV, često je udobnost i stabilnost u vožnji prioritet, a dinamika vožnje možda nije ključni faktor. Većina ljudi želi vozilo koje je udobno i sigurno u vožnji, bez obzira na to kako se ponaša u krivinama. Toyota C-HR ne samo da pruža udobnu vožnju, već takođe ima i pristojno upravljanje. C-HR je prvi put predstavljen početkom 2016. godine i predstavljao je nešto drugačiji pristup u segmentu crossover vozila. U početku, Toyota je planirala da se C-HR direktno suprotstavi Nissan Juke-u i koristila je platformu koju je već imala u modelu Yaris.
Međutim, brzo su shvatili da ta platforma ne bi zadovoljila njihove standarde u vezi sa voznim osobinama. Zbog toga su se odlučili za novu i sofisticiraniju TNGA arhitekturu. Ovaj potez je doveo do toga da C-HR ne samo da izgleda drugačije i atraktivnije, već takođe pruža i bolje performanse u vožnji, što ga čini konkurentnijim u segmentu porodičnih SUV vozila. Modularna platforma zadržala je osnovnu arhitekturu vješanja, ali su se proporcije prilagodile novim zahtjevima. Međuosovinski razmak je skraćen za 6 centimetara, a trag točkova za 4 centimetra, dok je vozačka pozicija povišena za 12 centimetara.
Ovo je rezultiralo visokim standardima kvaliteta izrade koji su nadmašili ostale trenutne proizvode iz Toyote. Najpopularnija je hibridna verzija koja koristi isti pogonski sistem kao i Toyota Prius. Ono što stvarno izdvaja C-HR je preciznost upravljanja i kvalitet vješanja. U kombinaciji s 17-inčnim točkovima, Toyota C-HR pruža čvrst i kontrolisan osjećaj u vožnji, a neravnine na cesti se rijetko prenose u unutrašnjost vozila. C-HR nema neke izražene mane, ali neki vlasnici su prijavljivali probleme sa električnom instalacijom, kao što su neispravni prekidači ili loše funkcionisanje svjetlosnih grupa.
Tu su i sporadični problemi s kočnicama i amortizerima. Kao kod većine vozila, kočnice i amortizeri mogu doći do problema tokom vremena. To može uključivati istrošene kočione pločice, curenje kočione tečnosti ili nepravilnosti u vožnji koje su uzrokovane problemima s amortizerima. Ponekad vozači mogu iskusiti probleme s automatskom transmisijom, kao što su nepravilni prenosi brzina, vibracije ili buka pri promjeni brzina. Ovi problemi mogu biti povezani s mehaničkim ili elektroničkim komponentama transmisije.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.8 Hybrid (122 KS) |
Prosječno |
5,3 |
Najmanje |
4,0 |
Najviše |
7,0 |
Prednosti
Atraktivan dizajn, udobnost, potrošnja, visok kvalitet izrade, niske emisije CO2
Mane
Cijena na tržištu polovnjaka, nedovoljno prostora za odlaganje u unutrašnjosti, automatski mjenjač
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Hibrid |
Zapremina |
1.798 ccm |
Snaga |
122 KS |
Max obrtni momenat |
163 Nm (elektromotor) |
Najveća brzina |
170 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11 s |
Dimenzije DxŠxV |
436 x 179 x 155 cm |
Masa |
1.380 kg |
Osovinski razmak |
264 cm |
Prtljažnik |
377 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2016. Toyota C-HR predstavljena kao potpuno novi kompaktni SUV.
• 2018. C-HR dobija hibridnu verziju.
• 2020. Toyota je osvježila C-HR sa suptilnim promjenama u dizajnu.
⚠️ Obrati pažnju:
Neki vlasnici su prijavljivali probleme sa električnom instalacijom, kao što su neispravni prekidači ili loše funkcionisanje svjetlosnih grupa.
Kočnice i amortizeri mogu doći do problema tokom vremena i usljed žustre vožnje. To može uključivati istrošene kočne pločice, curenje kočione tečnosti ili nepravilnosti u vožnji koje su uzrokovane problemima s amortizerima.
Ponekad vozači mogu iskusiti probleme s automatskom transmisijom, kao što su nepravilni prenosi brzina, vibracije ili buka pri promjeni brzina. Ovi problemi mogu biti povezani s mehaničkim ili elektroničkim komponentama transmisije.
Više informacija o modelu Toyota C-HR pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.