BMW X1 (2015–2019)

Najmanji član SUV porodice

Mnogi vozači su zaljubljeni u najmanji model iz BMW-ove X serije kada je riječ o polovnim automobilima. Razlozi za to jesu vrhunska izrada, izvrsno podešeno vješanje i snažni motori...
16 Maj 2024

Najmanji član SUV porodice

BMW X1 (2015–2019) 2.0 D (190 KS)

Druga generacija najmanjeg BMW SUV-a, koja je debitovala krajem 2015. godine, donosi prostraniju unutrašnjost, vrhunsku funkcionalnost i visok nivo bezbjednosti. U poređenju s prethodnim modelom, kabina je znatno prostranija, nudeći više mjesta za putnike. Sjedišta su postavljena više, kako naprijed tako i pozadi, što pruža dodatnu udobnost i više prostora za noge. BMW je uspio da spoji praktičnost, prostranost i sigurnost u drugoj generaciji svog najmanjeg SUV-a, što ga čini veoma privlačnim izborom za one koji traže udoban i siguran automobil. Kabina ovog modela ima mnogo odjeljaka i pregrada za odlaganje sitnica, a prtljažni prostor je povećan na 505 litara, koji se može proširiti na 1.550 litara preklapanjem zadnjih sjedišta.

BMW X1 2016 1600 71

 

BMW X1 iz perioda 2015–2019. ima nekoliko mana koje bi potencijalni kupci trebalo da uzmu u obzir. Prvo, cijena održavanja i servisiranja može biti viša u poređenju s konkurentskim modelima zbog premijum karaktera automobila. Drugo, model je poznat po problemima sa složenom elektronikom, što može dovesti do frustrirajućih kvarova ili neispravnosti sistema. Treće, neki vlasnici su prijavili probleme s EGR ventilom, koji može uzrokovati smanjene performanse i dodatne troškove održavanja. Prtljažni prostor je, iako solidan, nešto manji u odnosu na druge SUV modele u istoj klasi. Takođe, automatski mjenjač može imati problema s trzanjem ili odlaganjem pri promjeni brzina, a i troškovi osiguranja i rezervnih dijelova takođe mogu biti veći nego kod drugih SUV-ova slične veličine.

BMW X1 2016 1600 9e

Pogonski dizelski agregat zapremine 2,0 litra i snage 190 KS jedan je od najpouzdanijih i najzahvalnijih u svojoj klasi, pružajući dobre performanse uz solidnu potrošnju goriva. Međutim, važno je napomenuti da ovaj agregat može biti osjetljiv na gorivo lošeg kvaliteta. Dizne su posebno podložne oštećenju, pa se preporučuje pažljivo biranje goriva kako bi se izbjegli mogući problemi. Kao i gotovo svi dizeli novog doba, i ovaj pati od standardnih boljki. EGR ventil može da se začepi zbog nakupljanja čađi i naslaga, što može izazvati probleme sa performansama motora i emisijama.

BMW X1 2016 1600 58

To može uzrokovati da se upali kontrolna lampica motora i da dođe do smanjenja snage. Neki vlasnici su prijavili probleme sa elektronikom, kao što su kvarovi u komunikaciji između različitih kontrolnih jedinica ili greške u sistemu informisanja i zabave.Kod nekih BMW-ova X1 sa automatskim mjenjačem vlasnici su prijavljivali probleme poput trzanja ili kašnjenja prilikom mijenjanja brzina. To može biti uzrokovano problemima sa softverom ili istrošenim dijelovima unutar mjenjača.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 D (190 KS)
Najčešće 6,5
Najmanje 6,0
Najviše 7,0

Prednosti

Prostranost, kvalitet, performanse, pogon na svim točkovima, ekonomičnost, udobnost, sigurnost, adaptabilnost, dizajn, tehnologija

Mane

Skupi dijelovi, EGR problemi, automatski mjenjač, složena elektronika, viši troškovi održavanja, manji prtljažnik, problem s kontrolama

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.995 ccm
Snaga 190 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 400 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 219 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 7,6 s
Dimenzije DxŠxV 443 x 182 x 159 cm
Masa 1.550 kg
Osovinski razmak 267 cm
Prtljažnik 505–1.550 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2015. Predstavljena je druga generacija BMW X1

• 2018. Prodato je ukupno 728.115 jedinica ovog modela u svijetu

• 2019. Predstavljena redizajnirana verzija modela

 

⚠️ Obrati pažnju: 

111dANKo BWM X1 asdjfajxfdpoasjdkjhspkdfjh

EGR ventil može da se začepi zbog nakupljanja čađi i naslaga, što može izazvati probleme sa performansama motora i emisijama štetnih gasova.

 

2 2222

Neki vlasnici su prijavili probleme sa elektronikom, kao što su kvarovi u komunikaciji između različitih kontrolnih jedinica ili greške u sistemu informisanja i zabave.

 

3333

Poteškoće u radu mjenjača mogu biti uzrokovane problemima sa softverom ili istrošenim dijelovima unutar mjenjača.

 

Više informacija o modelu BMW X1 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...