Citroen C6 (2005-2012)

Muke servisera sa balansiranjem točkova

Citroen C6 predstavlja sve što treba da predstavlja jedan luksuzni automobil, ali kada prvi utisci splasnu, na površinu izađu sitni i ne tako sitni nedostaci...
21 Novembar 2024

Muke servisera sa balansiranjem točkova

Citroen C6 (2005-2012) 3.0i (215 KS)

Prije šeste serije, Citroen nije imao pravog predstavnika „executive“ klase automobila, pa se stoga vidi ogroman trud i rad uložen u kreiranje ove krstarice. Istina, Citroen XM je bio predstavnik ovog segmenta, ali između ova dva modela stoji pauza od 6 godina. Glavnu uzdanicu prodaje ovog modela Citroen je vidio u novim tehnološkim dostignućima poput prikaza informacija na vjetrobranu, ksenonskim direkcionim svjetlima kao i zadnjim stabilizacijskim spojlerom koji se izvlačio pri velikim brzinama.

Citroen C6 2006 1280 1c370a7f6c05ab9e597e0162d15a6daa17

Nažalost, sve to nije bilo dovoljno da se C6 nametne na tržište, o čemu svjedoči i činjenica da njegov pravi nasljednik nikada nije predstavljen. Veoma visok kvalitet izrade, dimenzije koje pružaju iznimnu prostranost i sjedišta koja u kombinaciji sa „Hydractive“ vješanje osiguravaju vrhunsku udobnost su samo neki od kvaliteta koji krase Citroen C6. No međutim, upravo ovo vrhunsko vješanje dovodi do problema pri dotrajalosti dijelova. Lepeza kvarova može biti veoma široka; često dolazi do habanja i pucanja lafeta, „popuštanja“ amortizera, kao i prekomjernog habanja prednjih pneumatika zbog disbalansa u poravnanju točkova.

Citroen C6 2006 1280 19236160d73b4b5f3728a2cef176979133

Kako se proces popravka ovog kvara ispostavio veoma mukotrpnim i dugotrajnim, cijena istog dostizala je veoma nepristupačne cifre, a kada se u obzir uzme vrtoglavo padanje cijene polovnjaka, brzo se dolazi do računice da je C6 veoma neisplativo prevozno sredstvo. Ta isplativost se može poboljšati redovnijim servisiranjem i naravno pažnjom pri vožnji, jer inače osjetljivo vješanje C6 ne trpi jake udarce koje zadaju loše saobraćajnice. Unutrašnjost je sačinjena od veoma kvalitetnih i za oko i dodir ugodnih materijala čiji je rok trajanja veoma dugotrajan.

Citroen C6 2006 1280 ec8ad70c54c593642e6ac9aeb26490aec1

Kožni enterijer ne bi trebalo izlagati jakom suncu i visokim temperaturama, jer u tom slučaju može doći do blijeđenja boje kao i do pucanja fine kože. Veoma karakterističan dizajn zadnjeg vjetrobrana znači veoma visok trošak pri njegovoj zamjeni, jer je njegova proizvodnja veoma komplikovana i skupa zbog karakterističnog ugla zakrivljenja. Veoma pozitivna karakteristika su svakako veoma rijetki kvarovi elektronskih dijelova čime se rijetko koji proizvođač može pohvaliti. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 3.0i (215 KS)
Prosječno 10,3
Najmanje 9,9
Najviše 12,5

Prednosti

Udobnost, prostranost, klasa, mnoštvo elektronskih „gadgeta“, pouzdanost

Mane

Brzo opadanje cijene, problematičan sistem vješanja, cijena popravka i zamjene pojedinih dijelova

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 2.946 ccm
Snaga 211 KS 6.000 o/min
Max obrtni momenat 290 Nm pri 3.750 o/min
Najveća brzina 230 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10 s
Dimenzije DxŠxV 490 x 186 x 146 cm
Masa 1.816 kg
Osovinski razmak 290 cm
Prtljažnik 407 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

1999. Predstavljen koncept „Lignage“ koji je trebalo da zamijeni zastarjeli model NX

2005. Na tržište lansiran Citroen C6 čija je osnova bio koncept iz 1999. 

2006. U pogonsku gamu uvršten i ekonomični 2.2 litarski HDi motor jačine 173 konjske snage

2009. Zbog mnogih kritika na račun snage motora, Citroen je odlučio da predstavi model sa trolitarskim dizelašem snage 240 „konja“



⚠️ Obrati pažnju:

1. lafete

Lafete sistema vješanja sklone su habanju i pucanju, što je pokvarilo vrhunski ugođaj vožnje

 

2. zadnji vjetrobran

Karakterističan dizajn zadnjeg vjetrobrana čini njegovu zamjenu veoma skupom

 

3. trošenje guma

Zbog teškog balansiranja prednjih točkova pneumatici su bili skloni prekomjerno habanju

 

Više informacija o modelu Citroen C6 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...