Opel Insignia (2017-2020)

Mladalački dizajn koji prkosi Passatu

Opel Insignia druge generacije predstavlja pravu kombinaciju mladalačkog dizajna i tradicije. Polovne Insignie svjedoče o očiglednom napretku u ugledu i kvalitetu Opela u segmentu porodičnih poslovnih limuzina...
01 Decembar 2023

Dizajn koji prkosi Passatu

Opel Insignia (2017-2020) 1.6 CDTi (136 KS)

Ljubitelji vožnje i dobrih automobila već desetinama godina preferiraju automobile marke Opel, a to pravilo nije zaobišlo ni model Insignia, koji je 2017. godine kročio u svoju drugu generaciju. Nakon četiri godine postojanja, možemo reći da je Insignia u mnogočemu značajno unaprijeđena u odnosu na svog prethodnika iz 2008. godine, koji je imao mana u kvalitetu izrade i ponekad dovodio vlasnike do očaja. Novageneracija Insignie, bez obzira da li je u pitanju petovratni Grand Sport ili karavan Sports Tourer, impresionira dimenzijama i modernim dizajnom.

Opel Insignia Grand Sport 2017 1600 36

Iako na fotografijama izgleda impozantno, tek kada stojite pored nje shvatite da se radi o vozilu dužine od gotovo pet metara. Ova generacija je duža, niža i šira od prethodne, s povećanim međuosovinskim razmakom, što donosi poboljšanja u udobnosti i prostoru.Osnovni ključ za uspješnu kupovinu je, naravno, pouzdana i uredna servisna evidencija, uz temeljan pregled u servisu. S obzirom na veličinu, Insignia kao limuzina pruža obilje prostora, a peta vrata olakšavaju pristup prtljažniku. Oprema je uglavnom usklađena s konkurencijom, iako Insignia nije u premium klasi, što se odražava i u njezinoj cijeni. Druga generacija ovog modela izdvaja se po kvalitetnim materijalima, izradi i opštem utisku, pružajući ugodan, prostran i komforan osjećajporodičnog automobila. Na domaćem tržištu, benzinski modeli nisu traženi, dok su dizelaši 1.6 i 2.0 CDTI vrlo cijenjeni među vozačima, bez obzira na godište.

Opel Insignia Grand Sport 2017 800 14

Ovi motori su već poznati iz prve generacije Insignie, gdje su imali neke poteškoće, ali su u drugoj generaciji prošli brojna poboljšanja u kvalitetu materijala i performansama. Iako se nisu potpuno riješili nekih poznatih problema poput buke rada i povremenog curenja ulja na motoru i prenosu, primjedbe na ove aspekte su značajno smanjene.U odnosu na prvi model, značajno su poboljšani periferni elementi mehanike, posebno elektronike i elektrike, što olakšava posao serviserima i smanjuje dijagnostičke izazove vezane uz greške. Pogonski agregat zapremine 1,6 litara s 136 KS pokazao se pouzdanim, dugotrajnim i performansama te malom potrošnjom goriva, uz pretpostavku redovnog održavanja.

Opel Insignia Grand Sport 2017 1600 42

Prilikom kupovine rabljenog primjerka, preporučuje se pažnja prema EGR ventilu, diznama i turbini, pogotovo kod vozila s višom kilometražom. DPF filter može biti začepljen usljed česte gradske vožnje, što može izazvati probleme s navedenim komponentama, dok se plivajući zamajac brže troši pod uticajem gradske i dinamičnije vožnje. Bučnost kabine pri većim brzinama te problemi s elektronskim komponentama, posebno svjetlima, centralnom bravom i grijačima sjedišta, bili su neki od izazova koje su vlasnici isticali. Pri kupovini, preporučljivo je pažljivo pregledati dijelove vješanja, posebno zadnje, koji su često pogođeni lošim cestama.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 CDTi (136 KS)
Prosječno 6,7
Najmanje 6,3
Najviše 7,1

Prednosti

Dobar dizajn, oprema, vozne karakteristike, pouzdanost, kvalitet izrade bolji nego ranije, mala potrošnja

Mane

Vješanje, plivajući zamajac, turbina, DPF filter, EGR ventil, dizne, buka u kabini,elektronika, imidž prethodnika

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 136 KS pri 3.500-4.000 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 2.000-2.500 o/min
Najveća brzina 203 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,9 s
Dimenzije DxŠxV 489x 186x 145 cm
Masa 1.447 kg
Osovinski razmak 282 cm
Prtljažnik 490–1.450 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2017. predstavljena u proljeće 2017. kao limuzina i karavanski Sports Tourer, na unaprijeđenoj platformi prve generacije. 

• 2018. uveden 1.6 turbobenzinac sa 200 KS 

• 2020. napravljen manji vizuelni redizajn, uz novu gamu motora




⚠️ Obrati pažnju:

Opelinsigniaturbo1

Na automobilima sa velikom kilometražom na satu treba provjeriti stanje turbine, jer je popravka iste skupa

 

Opelinsigniavjesanje2

Obavezno prilikom kupovine pregledati komponente vješanja, pogotovo zadnjeg jer stradaju od loših puteva

 

Opelinsigniazamajac3

Žustrija i česta gradska vožnja dovode do brzog trošenja plivajućeg zamajca u mjenjaču a zamjena je popriličan novčani izdatak

 

Više informacija o modelu Opel Insignia pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...