Opel Insignia (2017-2020)
Mladalački dizajn koji prkosi Passatu
Opel Insignia druge generacije predstavlja pravu kombinaciju mladalačkog dizajna i tradicije. Polovne Insignie svjedoče o očiglednom napretku u ugledu i kvalitetu Opela u segmentu porodičnih poslovnih limuzina...
Opel Insignia (2017-2020) 1.6 CDTi (136 KS)
Ljubitelji vožnje i dobrih automobila već desetinama godina preferiraju automobile marke Opel, a to pravilo nije zaobišlo ni model Insignia, koji je 2017. godine kročio u svoju drugu generaciju. Nakon četiri godine postojanja, možemo reći da je Insignia u mnogočemu značajno unaprijeđena u odnosu na svog prethodnika iz 2008. godine, koji je imao mana u kvalitetu izrade i ponekad dovodio vlasnike do očaja. Novageneracija Insignie, bez obzira da li je u pitanju petovratni Grand Sport ili karavan Sports Tourer, impresionira dimenzijama i modernim dizajnom.
Iako na fotografijama izgleda impozantno, tek kada stojite pored nje shvatite da se radi o vozilu dužine od gotovo pet metara. Ova generacija je duža, niža i šira od prethodne, s povećanim međuosovinskim razmakom, što donosi poboljšanja u udobnosti i prostoru.Osnovni ključ za uspješnu kupovinu je, naravno, pouzdana i uredna servisna evidencija, uz temeljan pregled u servisu. S obzirom na veličinu, Insignia kao limuzina pruža obilje prostora, a peta vrata olakšavaju pristup prtljažniku. Oprema je uglavnom usklađena s konkurencijom, iako Insignia nije u premium klasi, što se odražava i u njezinoj cijeni. Druga generacija ovog modela izdvaja se po kvalitetnim materijalima, izradi i opštem utisku, pružajući ugodan, prostran i komforan osjećajporodičnog automobila. Na domaćem tržištu, benzinski modeli nisu traženi, dok su dizelaši 1.6 i 2.0 CDTI vrlo cijenjeni među vozačima, bez obzira na godište.
Ovi motori su već poznati iz prve generacije Insignie, gdje su imali neke poteškoće, ali su u drugoj generaciji prošli brojna poboljšanja u kvalitetu materijala i performansama. Iako se nisu potpuno riješili nekih poznatih problema poput buke rada i povremenog curenja ulja na motoru i prenosu, primjedbe na ove aspekte su značajno smanjene.U odnosu na prvi model, značajno su poboljšani periferni elementi mehanike, posebno elektronike i elektrike, što olakšava posao serviserima i smanjuje dijagnostičke izazove vezane uz greške. Pogonski agregat zapremine 1,6 litara s 136 KS pokazao se pouzdanim, dugotrajnim i performansama te malom potrošnjom goriva, uz pretpostavku redovnog održavanja.
Prilikom kupovine rabljenog primjerka, preporučuje se pažnja prema EGR ventilu, diznama i turbini, pogotovo kod vozila s višom kilometražom. DPF filter može biti začepljen usljed česte gradske vožnje, što može izazvati probleme s navedenim komponentama, dok se plivajući zamajac brže troši pod uticajem gradske i dinamičnije vožnje. Bučnost kabine pri većim brzinama te problemi s elektronskim komponentama, posebno svjetlima, centralnom bravom i grijačima sjedišta, bili su neki od izazova koje su vlasnici isticali. Pri kupovini, preporučljivo je pažljivo pregledati dijelove vješanja, posebno zadnje, koji su često pogođeni lošim cestama.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 CDTi (136 KS) |
Prosječno |
6,7 |
Najmanje |
6,3 |
Najviše |
7,1 |
Prednosti
Dobar dizajn, oprema, vozne karakteristike, pouzdanost, kvalitet izrade bolji nego ranije, mala potrošnja
Mane
Vješanje, plivajući zamajac, turbina, DPF filter, EGR ventil, dizne, buka u kabini,elektronika, imidž prethodnika
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
136 KS pri 3.500-4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
320 Nm pri 2.000-2.500 o/min |
Najveća brzina |
203 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,9 s |
Dimenzije DxŠxV |
489x 186x 145 cm |
Masa |
1.447 kg |
Osovinski razmak |
282 cm |
Prtljažnik |
490–1.450 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2017. predstavljena u proljeće 2017. kao limuzina i karavanski Sports Tourer, na unaprijeđenoj platformi prve generacije.
• 2018. uveden 1.6 turbobenzinac sa 200 KS
• 2020. napravljen manji vizuelni redizajn, uz novu gamu motora
⚠️ Obrati pažnju:
Na automobilima sa velikom kilometražom na satu treba provjeriti stanje turbine, jer je popravka iste skupa
Obavezno prilikom kupovine pregledati komponente vješanja, pogotovo zadnjeg jer stradaju od loših puteva
Žustrija i česta gradska vožnja dovode do brzog trošenja plivajućeg zamajca u mjenjaču a zamjena je popriličan novčani izdatak
Više informacija o modelu Opel Insignia pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.