Jeep Compass (2007–2017)
Mali SUV na američki način
Compass i Patriot su bazirani na Daimler/Chrysler/Mitsubishi GS platformi. Ova vozila razlikuju se njihovim stilu i imidžu: Patriot je tradicionalno dizajniran Jeep sa 4 vrata, dok Compass ima mekši izgled, sličan Dodge Caliber-u...
Jeep Compass (2007–2017) 2.0 crd (140 KS)
Jeep Compass bio je odgovor marke na rastuću popularnost manjeg, upravljivijeg SUV-a. Razlog zašto je Compass bio odmak od Jeep norme je taj što je bio dostupan sa pogonom na prednje točkove ili aktivnim pogonom na sva četiri točka. Umjesto stalnog sistema koji sve vrijeme pokreće sva četiri točka, zadnja dva se aktiviraju samo kada kompjuter automobila otkrije da prednji počinju da gube trakciju. To znači da je, čak i kada je opremljen pogonom na sva četiri točka, Compass, uglavnom, džip sa pogonom na prednje točkove.
Compass je dizajniran i napravljen za široke mase, a to postaje vrlo očigledno kada uđete u rani Jeep Compass, jer su u prvim godinama ugrađivali jeftinu, tvrdu plastiku. Ovo je izmijenjeno nakon osvježavanja iz 2011. godine, gdje su gornji dijelovi kontrolne table i vrata dobili plastiku meku na dodir kako bi unutrašnjost izgledala prijatnije. Standardne sigurnosne karakteristike uključuju kontrolu stabilnosti sa senzorom prevrtanja, bočne vazdušne jastuke i kontrolu vuče. Bočni vazdušni jastuci na prednjim sjedištima su opcioni.
Što se tiče pogona, Compass je nudio nekoliko dizel opcija i to 2,0-litarsku Volkswagen jedinicu od 140 KS ili Mercedesovu od 161 KS od 2,2 litra. Oba dizelaša imaju mnogo veću vučnu sposobnost u poređenju sa benzincima, a takođe su i ekonomičniji. U vožnji, Compass se ponaša prilično dobro, a upravljanje je precizno i odmjereno. Postojao je veći problem sa vješanjem na prvim godinama modela, ali se ne pojavljuju na vozilima koja nisu prešla više od 100.000 km. Budući da je Compass terensko vozilo, nije neuobičajeno naići na probleme kao što su amortizeri, stabilizatori i ostali dijelovi obje osovine.
Zbog velike mase, načina i uslova vožnje treba često pregledati kočnice, a naročito diskove koji su skloni trošenju. Često se javlja i buka pri kočenju, ali često može biti bezopasna. Kada kupite automobil, posljednja stvar koju ćete vjerovatno očekivati jeste da voda dospijeva u kabinu. Međutim, modeli od 2007. do 2014. godine imaju mnogo veću šansu da kroz dihtunge i kedere propuste znatne količine vode. Popravci i intervencije nisu skupe i zahtjevne ako se uoče na vrijeme.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 CRD (140 KS) |
Prosječno |
6,8 |
Najmanje |
6,6 |
Najviše |
7,6 |
Prednosti
Udobna sjedišta, niska cijena, sposobnost vožnje po off road terenima, vožnje sa agilnošću malog automobila.
Mane
Unutrašnjost krcata tvrdom plastikom, prtljažni prostor je ispod nivoa klase, osjetljivi dijelovi podvozja
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.968 ccm |
Snaga |
140 KS |
Max obrtni momenat |
310 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
189 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11 s |
Dimenzije DxŠxV |
440 x 181 x 163 cm |
Masa |
1.615 kg |
Osovinski razmak |
263 cm |
Prtljažnik |
334 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2006. Debitovao na sjevernoameričkom međunarodnom sajmu automobila 2006. godine
• 2011. Za 2011. godinu Jeep je redizajnirao Compass kako bi više ličio na Grand Cherokee
• 2018. Predstavljena druga generacija modela
⚠️ Obrati pažnju:
Postojao je veći problem sa vješanjem na prvim godinama modela, ali se ne pojavljuju na vozilima koja nisu prešla više od 100.000 km.
Zbog velike mase, načina i uslova vožnje treba često pregledati kočnice, a naročito diskove koji su skloni trošenju
Kroz dihtunge i kedere propuste znatne količine vode. Popravci i intervencije nisu skupe
Više informacija o modelu Jeep Compass pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.