Mercedes-Benz GLE 250 (2015-2018)
Luksuzna tvrđava na točkovima
Tokom sedmogodišnjeg perioda, model GLE je prošao kroz različita poboljšanja s namjerom da očuva svoju konkurentnost u veoma izazovnom segmentu tržišta...
Mercedes-Benz GLE 250 (2015-2018) 250d (204 KS)
SUV srednje klase Mercedes GLE od 2015. godine je dotjerana verzija modela koji je od 2011. bio poznat kao Mercedes M-klasa, ili ML treće generacije. Iako promjena imena može djelovati neobično, ona je dio strategije koja objedinjuje cjelokupnu ponudu Mercedesovih SUV vozila u jedinstvenu paletu, koja uključuje modele poput crossovera poput Mercedes GLA, cijenjenog Mercedes G-klase i luksuznog GLS-a na vrhu ponude. GLE se ističe kao prvi Mercedesov SUV koji je dostupan u dva prepoznatljiva karoserijska stila - kao SUV i Coupe, direktno suprotstavljajući se BMW-u X5 i X6.
Model 250 d označava početak nove linije luksuzne klase, dok se vrhunac predstavlja snažnim 5,5-litarskim V8 motorom iz AMG divizije. U pogledu performansi, GLE 250 d 4Matic pokreće snažan 2,1-litarski četvorocilindarski common rail dizelski motor sa turbopunjačem. Klasični sedmostepeni 7G-Tronic mjenjač ustupa mjesto unaprijeđenom 9G-Tronic mjenjaču, koji sada ima Direct Shift ručicu postavljenu na centralnom stubu, oslobađajući prostor u središnjoj konzoli za dodatne držače za čaše, što je postala uobičajena praksa u Mercedesovim modelima. Iako zadržava istu težinu od 2075 kg kao njegov prethodnik ML prije redizajna, GLE tvrdi da pruža unaprijeđeno ubrzanje pri startu i veću ekonomičnost.
Četverocilindarski dizelski motor, koji koristi AdBlue za smanjenje emisija, radi naporno kako bi održao performanse modernizovanog SUV-a. Ipak, motor je relativno dobro izolovan od kabine, pružajući impresivnu tišinu i profinjenost. Međutim, postoje određeni izazovi i problemi koje vlasnici GLE 250d modela mogu iskusiti. Neki od njih uključuju probleme s sistemima ubrizgavanja goriva, kao što su blokiranje dizni ili nepravilan rad injektora. Ovo može dovesti do otežane vožnje i smanjene efikasnosti goriva.
Drugi potencijalni problemi uključuju poteškoće s Diesel Particulate Filter (DPF) filterom, koji može prouzrokovati gubitak performansi motora i povećanu potrošnju goriva ako se začepi. Takođe, električni sistemi mogu biti izvor problema, uključujući senzore, električne konektore ili druge komponente koje mogu uticati na performanse vozila. Kao i kod mnogih SUV-ova, sistemi suspenzije igraju ključnu ulogu u udobnosti i voznim karakteristikama GLE modela. Mogući problemi uključuju curenje amortizera, poteškoće s oprugama ili elektronskim komponentama sistema suspenzije, što može uticati na stabilnost i vožnju vozila.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 250d (204 KS) |
Prosječno |
7,5 |
Najmanje |
7,0 |
Najviše |
8,0 |
Prednosti
premijum kvalitet, pouzdanost, upravljivost, kvalitet izrade, potrošnja, udobnost, prostranost, veliki prtljažni prostor
Mane
Skupo održavanje, vazdušno vješanje, držanje cijene, DPF filter se začepi usljed česte gradske vožnje, dizne
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.143 ccm |
Snaga |
204 KS pri 3.800 o/min |
Max obrtni momenat |
500 Nm pri 1.650 o/min |
Najveća brzina |
210 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
8,6 s |
Dimenzije DxŠxV |
481 x 193 x 179 cm |
Masa |
2.075 kg |
Osovinski razmak |
291 cm |
Prtljažnik |
690 - 2010 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2015. predstavljen novi model GLE kao nasljednik ML-a.
• 2016: Mercedes-AMG GLE 43 Coupe predstavljen kao dio AMG linije
• 2018: GLE model za 2018. godinu bio je poslednja iteracija prije nego što je došlo do potpuno novog redizajna.
⚠️ Obrati pažnju:
Vlasnici GLE 250d modela ponekad su izvještavali o problemima s sistemima ubrizgavanja goriva.
Ako se DPF filter začepi, može doći do gubitka performansi motora, povećane potrošnje goriva i drugih problema.
Obavezno potražiti tragove curenja amortizera, problematične opruge ili provjeriti elektronske komponente sistema suspenzije.
Više informacija o modelu Mercedes GLE pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.