Volvo XC90 (2007–2012)
Luksuz na švedski način
XC90 je omiljen među entuzijastima velikih Volva, bez obzira na to da li su novi ili polovni. Ovaj automobil je proglašen najsigurnijim vozilom u svojoj klasi na EuroNCAP testu, čime je potvrdio svoj ugled kao čvrst i siguran izbor. XC90 nudi vrhunsku kvalitetu, inovativnu tehnologiju i privlačan dizajn, privlačeći vozače koji cijene sofisticiran pristup automobilima i žele nešto posebno...
Volvo XC90 (2007–2012) 2.4 D (163 KS)
XC90 je imao izvanredno dug životni vijek od čak 11 godina, tokom kojeg je prošao kroz nekoliko redizajna, prvi put 2007. godine. Ovo svjedoči o izuzetnom planiranju i dizajnu ovog modela. Volvo je tokom godina kontinuirano unapređivao tehnologiju i posebno motore, rezultirajući brojnim potpuno novim ili poboljšanim verzijama XC90, što je rijedak slučaj u njegovoj klasi. Međutim, jedna stvar je ostala konstantna - snažna potražnja za raznim varijantama robusnih 5-cilindarskih 2.4 dizelskih motora, posebno modela D3.
Ovi motori su poznati po svojoj izdržljivosti i pouzdanosti, dokazujući da, uz pravilno održavanje i normalan stil vožnje, mogu preći više od pola miliona kilometara bez ikakvih problema. Takođe, važno je napomenuti da, kao i kod svih vozila, XC90 ima neke nedostatke koji su primjetni kod modela prve generacije. Preglednost vozila nije najbolja, a upravljač ponekad može djelovati sporije. Takođe, zbog visine i težine automobila, može se osjetiti promjena težišta prilikom vožnje u krivinama, što može uticati na agilnost.
Prvobitni motori takođe mogu pružiti osjećaj manje okretnosti. Što se tiče unutrašnjosti, na početku se može činiti da je raspored tipki malo zbunjujući. Među ozbiljnijim problemima koji su se javljali su curenje ulja iz motora i kvarovi turbopunjača. Curenje ulja može biti posljedica istrošenih dihtunga, pukotina ili habanja dijelova motora. Redovno provjeravajte nivo ulja i obratite pažnju na eventualne tragove curenja ispod vozila. Kvarovi turbopunjača mogu se manifestovati kao gubitak snage motora, povećana buka turbopunjača ili povećana potrošnja ulja. Takođe, mogući su problemi s elektronikom motora, što može rezultirati smanjenim performansama i poteškoćama pri pokretanju vozila.
Ovi problemi mogu biti uzrokovani oštećenim senzorima, lošim konekcijama ili problemima s upravljačkim jedinicama. Dodatno, moguće je i pojavljivanje problema s EGR ventilom, što može dovesti do smanjenja snage motora, povećane potrošnje goriva ili poteškoća pri pokretanju motora. Redovno održavanje i čišćenje EGR ventila mogu pomoći u sprečavanju ovog problema, ali u slučaju ozbiljnijih kvarova može biti potrebna zamjena.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.4 D (163 KS) |
Prosječno |
8,5 |
Najmanje |
6,9 |
Najviše |
10,5 |
Prednosti
Dopadljiv dizajn karoserije i unutrašnjosti, ponuda prostora, bezbjednost, veliki prtljažnik, premijum kvalitet
Mane
Instrument tabla, preglednost, generalno visoki troškovi eksploatacije, potrošnja goriva
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.400 ccm |
Snaga |
163 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
340 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
190 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11,8 s |
Dimenzije DxŠxV |
480 x 193 x 173 cm |
Masa |
1.995 kg |
Osovinski razmak |
285 cm |
Prtljažnik |
613 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2007. Predstavljen redizajn modela
• 2012. Odrađen drugi manji vanjski redizajn i stavljeni novi instrumenti
• 2016. Kraj proizvodnje i dolazak druge generacije
⚠️ Obrati pažnju:
Moguće je da se pojavi curenje ulja iz motora zbog dotrajalih dihtunga, pukotina ili habanja dijelova motora.
Kvarovi turbopunjača mogu rezultirati gubitkom snage motora, prekomjernom bukom turbopunjača ili povećanom potrošnjom ulja.
Problemi s EGR ventilom se manifestuju smanjenom snagom motora, povećanom potrošnjom goriva ili problemima pri pokretanju motora.
Više informacija o modelu Volvo XC90 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.