Mini Clubman
Ljetnja šminka za najveći Mini
Najveći Mini svih vremena dobio je svježiji dizajn, nove boje, bogatiju opremu i savremeniju multimediju, dok je pogonska gama ostala ista kao prije redizajna...
Nakon što je proveo četiri uspješne godine na tržištu, Mini Clubman druge generacije prošao je kroz lagani redizajn, te dobio sadržajniju opremu. Podsjećamo da je sa 4,25 metara dužine redizajnirani Clubman najduži Minijiv model svih vremena. Kada navedenoj dužini pridodamo i širinu od 1,80 i visinu od 1,44 metra onda Clubman možemo bez ikakve sumnje svrstati u klasu premijum njemačkih kompaktnih modela, koju čine BMW 1, Audi A3 Sportback i Mercedes A-Klasa. Promjene s vana su diskretne i ako niste baš dobar poznavalac Minija teško ćete ih primijetiti. Na model za 2019. godinu su ugrađeni novi branici, restilizovana maska hladnjaka, te nova svjetla za maglu sa okruglim LED dnevnim „prstenovima“ kakvi su do sada krasili samo glavna svjetla. Bokovi su ostali nepromijenjeni sa izuzetkom nekoliko novih dezena aluminijumskih naplataka koji donose nepohodni dah svježine.
Podsjećamo da je Clubman standardno dostupan sa 16 i 17-inčnim točkovima, dok se kao opcija nude i veći 18 i 19-inčni. Redizajnirani model od pozadi je moguće prepoznati isključivo po novim LED svjetlima sa interesantnom grafikom, koja je inspirisana konturama britanske zastave. Kupci Clubmana od sada će moći da biraju i jednu od tri nove boje, odnosno metalizirane crvene, zatim „British Racing“ zelene i „enigmatične“ crne kako su ju zvanično deklarisali Britanci. Pojedini vanjski detalji opciono se mogu dobiti i sa sjajno crnim „klavir lakom“ ili u kontrastnim svijetlim nijansama. Modeli sa opcionim sportskim vješanjem su 10 mm spušteniji u odnosu na one sa standardnim ogibljenjem, pa kao takvi izgledaju dinamičnije. Kao i do sada u ponudi ostaju aktivno podesivi amortizeri sa dva različita, elektronski podesiva režima rada.
U enterijeru su napravljenje uglavnom stilske promjene. Tu su novi digitalizovani pokazivač nivoa goriva u rezervoaru, zatim moderniji dezeni ukrasnih letvica i bežični punjač za pametne telefone, koji je integrisan u centralni naslon za ruke. Novost u ponudi su i tri nove boje kožnih presvlaka sjedišta sa perforiranim konturama britanske zastave. Multimedijalni sistem sada serijski dolazi sa na dodir osjetljivim ekranom dijagonale od 6,5-inča koji je poveziv samo sa Apple Carplay sistemom. Kao opcija nudi veći 8,8-inčni. Sa oba uređaja moguće je upravljati i pomoću okruglog kontrolera i sekundardnih komandi integrisanih na centralnom tunelu, na kojem se nalazi i nova ručica automatskog mjenjača. U standardnoj opremi sada su dostupni audio sistem sa šest zvučnika i USB konektorom. Jedna od najbitnijih karakteristika Clubmana je njegov prtljažnik, koji je nakon redizajna ostao na istom nivou. Njegova osnovna zapremina iznosi 360 litara, a pristup je veoma lagan zahvaljujući dvokrilnim zadnjim vratima. Novi Mini Clubman već je dostupan evropskim kupcima po cijeni do 24.300 eura koliko košta najpovoljnija One Clubman verzija.
POGON
Za pogon Clubmana Mini je kao i do sada rezervisao po tri benzinska i dizel motora, koji se mogu kombinovati sa prednjim i 4x4 pogonom, odnosno sa šestostepenim ručnim ili sedmostepenim automatikom sa dva kvačila, te sa najnovijim osmostepenim automatskim mjenjačem, koji je rezervisan za S verzije Clubmana sa pogonom na sve točkove. Početna dva benzinca su 1,5-litarski trocilindraši i dostupni su u verzijama sa 102 i 136 KS. I ulazni dizelaš sa 116 KS ima zapreminu od 1,5-litara i tri cilindra, dok su najjači benzinac sa 192 KS i dizelaši sa 150 i 190 KS dvolitarski četverocilindraši.