Ford Fiesta (2017–2021)

“Korača” tragom slavnih generacija

Ford Fiesta dugi niz godina zadržava status jednog od najtraženijih modela u gradskom automobilskom segmentu. Osma generacija ovog modela posebno privlači pažnju te je trenutno među najpoželjnijim opcijama među polovnim vozilima dostupnim na tržištu…
15 Februar 2024

“Korača” tragom slavnih generacija

Ford Fiesta (2017–2021) 1.5 TDCi (85 KS)

Fiesta, predstavljena 2017. godine nastavlja svoju tradiciju kao jedan od najtraženijih automobila u nižoj klasi, s posebnim interesom među kupcima polovnih vozila. Fascinantno je primijetiti da su najčešći kupci novih primjeraka poslovni partneri, uključujući rent-a-car firme, dok pojedinci često strateški čekaju povoljnu priliku nakon povratka vozila iz lizinga. Uprkos nekim kritikama vezanim uz dizajn, koji se vizealno naslanja na prethodnu generaciju, Fiesta zadržava svoju privlačnost. Fiesta, poznata po svojoj izdržljivosti, kvalitetnim materijalima, prostranošću i dobro osmišljenim unutrašnjim prostorom, nastavlja s ovim nasljeđem.

Ford Fiesta 2017 1600 53

Mnogi vozači odmah pronalaze ugodnost u sjedenju za upravljačem, a zahvaljujući njemačkim standardima izrade, unutrašnjost odiše solidnošću. Prostran prtljažnik, mnogo pretinaca, te odmjeren i ergonomski oblikovan volan čine Fiestu privlačnim izborom za one koji cijene kvalitet, praktičnost i dugovječnost. Fiesta je automobil koji oduševljava svojom tihom vožnjom, lakoćom upravljanja i izvrsnim pregledom ceste, posebno prema naprijed, čineći je odličnim izborom kao prvo vozilo u vozačkoj karijeri. Njezino dobro izbalansirano podvozje pruža precizno upravljanje, što rezultira izuzetnim ležanjem na cesti, čime se vožnja čini ugodnim i zadovoljavajućim iskustvom.

Ford Fiesta 2017 1600 33

To je posebno važna karakteristika, a posebno za vozače koji tek započinju svoj put u svijetu vožnje. Što se tiče raspona motora, Ford Fiesta nudi raznolik izbor. Za one koji planiraju prelaziti veće kilometraže, ekonomični dizelski motori od 1.5 litara (85 i 120 KS), razvijeni u saradnji s PSA koncernom, pružaju dobar omjer potrošnje i performansi. Što se tiče mogućih mana, treba napomenuti da su one rijetke, malobrojne i uglavnom rješive. Jedan od potencijalnih problema može se javiti u vezi s recirkulacijom izduvnih gasova (EGR), koja može izazvati probleme kao što su blokada, curenje ulja ili otkazivanje ventila.

Ford Fiesta 2017 1600 6f

Ovo može rezultirati smanjenjem performansi, povećanom potrošnjom goriva i smanjenjem ekološke efikasnosti vozila. Turbo-punjač takođe može predstavljati izazov, uključujući curenje ulja, povećanu buku ili povećanu potrošnju goriva. Rješavanje tih problema obično zahtijeva u nekim slučajevima  zamjenu turbo-punjača. Dizelski filter čestica (DPF) može doći do začepljenja, posebno ako se Fiesta često koristi u urbanim sredinama gdje se ne postiže optimalna temperatura za regeneraciju DPF-a. Važno je naglasiti da redovno održavanje, pravilna vožnja i pravovremeni servisi igraju ključnu ulogu u sprečavanju ili rješavanju potencijalnih problema s vozilom.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5 TDCi (85 KS)
Prosječno 4,4
Najmanje 4,0
Najviše 4,9

Prednosti

 Jeftino održavanje, pouzdanost, upravljivost, dizajn, solidni materijali, kvalitetna izrada, mnogo mjesta za odlaganje stvari

Mane

 Slabije performanse agregata, manjak prostora na zadnjoj klupi, ručke i kederi na vratima, radio sistem

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.499 ccm
Snaga 85 KS pri 3.750 o/min
Max obrtni momenat 215 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 175 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,5 s
Dimenzije DxŠxV   404 x 173 x 146 cm
Masa 1.186 kg
Osovinski razmak 249 cm
Prtljažnik 303 - 984 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2017. U prodaju na evropskim tržištima krenula osma generacija najprodavanijeg evropskog Forda

• 2018. Predstavljene dvije nove verzije: rekreativna, crossoverski blago povišena Active te sportska ST opremljena 3-cilindarskim 1.5 turbomotorom (200 KS)

• 2021. Prolazi kroz redizajn i unutrašnjosti i spoljašnjosti




⚠️ Obrati pažnju:

Fordfiestaegr1

EGR često može uzrokovati probleme, uključujući blokade, curenja ili otkazivanje ventila.

 

Fordfiestaturbo2

Turbo-punjač ponekada pravi probleme, uključujući curenje ulja, povećanu buku ili smanjenje efikasnosti goriva.

 

Fordfiestadpf3

DPF se začepljuje, pogotovo ako vozilo često vozi u uslovima gradske vožnje gdje se ne postiže optimalna temperatura za regeneraciju.

 

Više informacija o modelu Ford Fiesta pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...