Ford Fiesta (2017–2021)
“Korača” tragom slavnih generacija
Ford Fiesta dugi niz godina zadržava status jednog od najtraženijih modela u gradskom automobilskom segmentu. Osma generacija ovog modela posebno privlači pažnju te je trenutno među najpoželjnijim opcijama među polovnim vozilima dostupnim na tržištu…
Ford Fiesta (2017–2021) 1.5 TDCi (85 KS)
Fiesta, predstavljena 2017. godine nastavlja svoju tradiciju kao jedan od najtraženijih automobila u nižoj klasi, s posebnim interesom među kupcima polovnih vozila. Fascinantno je primijetiti da su najčešći kupci novih primjeraka poslovni partneri, uključujući rent-a-car firme, dok pojedinci često strateški čekaju povoljnu priliku nakon povratka vozila iz lizinga. Uprkos nekim kritikama vezanim uz dizajn, koji se vizealno naslanja na prethodnu generaciju, Fiesta zadržava svoju privlačnost. Fiesta, poznata po svojoj izdržljivosti, kvalitetnim materijalima, prostranošću i dobro osmišljenim unutrašnjim prostorom, nastavlja s ovim nasljeđem.
Mnogi vozači odmah pronalaze ugodnost u sjedenju za upravljačem, a zahvaljujući njemačkim standardima izrade, unutrašnjost odiše solidnošću. Prostran prtljažnik, mnogo pretinaca, te odmjeren i ergonomski oblikovan volan čine Fiestu privlačnim izborom za one koji cijene kvalitet, praktičnost i dugovječnost. Fiesta je automobil koji oduševljava svojom tihom vožnjom, lakoćom upravljanja i izvrsnim pregledom ceste, posebno prema naprijed, čineći je odličnim izborom kao prvo vozilo u vozačkoj karijeri. Njezino dobro izbalansirano podvozje pruža precizno upravljanje, što rezultira izuzetnim ležanjem na cesti, čime se vožnja čini ugodnim i zadovoljavajućim iskustvom.
To je posebno važna karakteristika, a posebno za vozače koji tek započinju svoj put u svijetu vožnje. Što se tiče raspona motora, Ford Fiesta nudi raznolik izbor. Za one koji planiraju prelaziti veće kilometraže, ekonomični dizelski motori od 1.5 litara (85 i 120 KS), razvijeni u saradnji s PSA koncernom, pružaju dobar omjer potrošnje i performansi. Što se tiče mogućih mana, treba napomenuti da su one rijetke, malobrojne i uglavnom rješive. Jedan od potencijalnih problema može se javiti u vezi s recirkulacijom izduvnih gasova (EGR), koja može izazvati probleme kao što su blokada, curenje ulja ili otkazivanje ventila.
Ovo može rezultirati smanjenjem performansi, povećanom potrošnjom goriva i smanjenjem ekološke efikasnosti vozila. Turbo-punjač takođe može predstavljati izazov, uključujući curenje ulja, povećanu buku ili povećanu potrošnju goriva. Rješavanje tih problema obično zahtijeva u nekim slučajevima zamjenu turbo-punjača. Dizelski filter čestica (DPF) može doći do začepljenja, posebno ako se Fiesta često koristi u urbanim sredinama gdje se ne postiže optimalna temperatura za regeneraciju DPF-a. Važno je naglasiti da redovno održavanje, pravilna vožnja i pravovremeni servisi igraju ključnu ulogu u sprečavanju ili rješavanju potencijalnih problema s vozilom.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.5 TDCi (85 KS) |
Prosječno |
4,4 |
Najmanje |
4,0 |
Najviše |
4,9 |
Prednosti
Jeftino održavanje, pouzdanost, upravljivost, dizajn, solidni materijali, kvalitetna izrada, mnogo mjesta za odlaganje stvari
Mane
Slabije performanse agregata, manjak prostora na zadnjoj klupi, ručke i kederi na vratima, radio sistem
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.499 ccm |
Snaga |
85 KS pri 3.750 o/min |
Max obrtni momenat |
215 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
175 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,5 s |
Dimenzije DxŠxV |
404 x 173 x 146 cm |
Masa |
1.186 kg |
Osovinski razmak |
249 cm |
Prtljažnik |
303 - 984 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2017. U prodaju na evropskim tržištima krenula osma generacija najprodavanijeg evropskog Forda
• 2018. Predstavljene dvije nove verzije: rekreativna, crossoverski blago povišena Active te sportska ST opremljena 3-cilindarskim 1.5 turbomotorom (200 KS)
• 2021. Prolazi kroz redizajn i unutrašnjosti i spoljašnjosti
⚠️ Obrati pažnju:
EGR često može uzrokovati probleme, uključujući blokade, curenja ili otkazivanje ventila.
Turbo-punjač ponekada pravi probleme, uključujući curenje ulja, povećanu buku ili smanjenje efikasnosti goriva.
DPF se začepljuje, pogotovo ako vozilo često vozi u uslovima gradske vožnje gdje se ne postiže optimalna temperatura za regeneraciju.
Više informacija o modelu Ford Fiesta pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.