Volkswagen
Još uvijek nema odustajanja od dizel agregata
Volkswagen je jedan od rijetkih proizvođača koji za sada nije potvrdio potpuni prelazak na električne modele u budućnosti za tržište Evrope...
Iako su u kompaniji saglasni sa konceptom smanjenja emisije štetnih gasova i smanjenja zagađivanja, još uvijek nema naznaka da bi mogli krenuti putem većeg broja proizvođača koji su već ranije najavili potpuno odustajanje od SUS agregata, za tržište Evrope. U Volkswagenu strategija smanjenja zagađenja ide u drugim pravcima, prije svega njemački brend predstavio je ciljeve da do 2030. godine smanji emisiju ugljen dioksida za 40%, te da do iste godine na Starom kontinentu najmanje 70% od ukupnog broja prodanih automobila budu električni modeli.
Pored jačanja i širenja ponude električnih modela, radiće se i na razvoju goriva koji imaju daleko manju stopu zagađivanja atmosfere. Tako bi u budućnosti na velika vrata mogao da dođe parafinski dizel, koji se pravi iz biološkog otpada, i za kojeg se za sada pretpostavlja da ima manju emisiju ugljen dioksina od 95% u odnosu na obični dizel. Ukoliko se ova prva istraživanja pokažu tačnim, to bi vrlo lako moglo označiti opstanak dizel agregata u Evropi, jer bi redikalno smanjena emisija štetnih gasova, u kombinaciji sa hibridnom tehnologijom, omogućila prihvatljiv nivo zagađenja.