Honda Accord (2007–2011)

Japanska limuzina sa sportskim predznakom

Honda Accord je kroz devet generacija postojanja izgradila status pouzdane limuzine, jednako popularne među porodičnim i poslovnim korisnicima. Iako se smatra unaprijeđenom varijantom Civica, spada u premium klasu i dimenzijama se ubraja u limuzine.
23 Novembar 2020

Japanska limuzina sa sportskim predznakom

Honda Accord (2007–2011) 2.0i V-TEC (156 KS)

Honda Accord je jedan od najpoznatijih modela japanskog automobilskog giganta, pored legendarnog hatchbacka Civica, a na tržištu je prisutna od davne 1976. godine i do danas je doživjela devet generacija. Osma generacija Accorda je prvi put predstavljena 2007. godine i u odnosu na prethodnika raspolaže većim dimenzijama i međuosovinskim rastojanjem, ali i sa mnoštvom tehničkih unapređenja i boljim performansama. Iako Accord slovi za veoma pouzdanu i kvalitetnu limuzinu, nije naročito popularna na našem tržištu polovnjaka, najprije zbog visoke cijene i problema sa servisom i rezervnim dijelovima.

Honda Accord 2009 1600 19

Ovaj model opravdava svoju reputaciju premium limuzine, i kada se sjedne za upravljač stiče se utisak da je ergonomija „skojena po mjeri“ vozača. Komande su pregledne i nadohvat ruke, a odziv upravljača i mjenjača izvanredan, tako da je voznja i pri većim brzinama i naglim skretanjima pravo zadovoljstvo. Kokpit je po japanskom običaju izrađen veoma kvalitetno i precizno, završna obrada je vrhunska i ako se pravilno održava godine se gotovo i ne primijete. Tragovi korištenja se prvo javljaju na ivicama sjedišta, koja se uglavnom iskrzaju i poderu tako da kvare ukupan utisak inače dosta kvalitetne izrade. Prednja sjedišta su udobna i odlično profilisana, gotovo sportski i odlično drže tijelo prilikom oštrih skretanja, a mjesta na zadnjoj klupi ima dovoljno i za putnike veće rastom. Zadnje vjetrobransko staklo je prilično maleno i nepregledno, ali taj nedostatak kompenzuju parking senzori. Prtljažni prostor je vrlo dobar i raspolaže sa 467 litara zapremine, što zadovoljava većinu potreba poslovnih i porodičnih korisnika. Na Euro NCAP testu 2009. godine Honda Accord je osvojila maksimalnih pet zvjezdica, a i bazne varijante mogu da se pohvale bogatom dodatnom opremom.

Honda Accord 2009 1600 12

Pogonski agregat je dvolitarski benzinski V-TEC agregat koji isporučuje 156 KS, koji ima reputaciju pouzdanog i izdržljivog i ukoliko se redovno i pravilno održava neplanirane posjete servisu su izuzetno rijetke. Pruža sasvim dobre performanse i vozne karakteristike u kombinovanim uslovima, ali se ne može pohvaliti malom potrošnjom goriva, što određen broj vlasnika rješava ugradnjom TNG sistema koji ovaj agregat odlično prihvata. U rijetke probleme sa ovim agregatom spada kvar lambda sonde, koji se manifestuje signalnom lampicom na tabli i zahtijeva zamjenu.

Honda Accord 2009 1280 29

Na svakih 100 hiljada pređenih kilometara preporuka je prekontrolisati katalizator, a veći broj vlasnika se žalio na brzo trošenje kočionih pločica, koje izdrže oko 20 hiljada kilometara. Karoserija nije imuna na pojavu korozije, naročito po rubovima vrata, ispod poklopca motora i oko šibera. Honde Accord imaju osjetljiv lak koji se lako oljušti i izgrebe i pri najmanjem kontaktu, tako da ogrebotine na prednjem dijelu i vratima nisu rijetke. Problemi sa elektronikom su veoma rijetki, a prilikom kupovine preporuka je prekontrolisati komponente ovjesa koji mogu biti oštećeni od naših loših puteva.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 i V-TEC (156 KS)
Prosječno 7,4
Najmanje 6,3
Najviše 9,7

Prednosti

Dizajn, kvalitetna izrada, pouzdanost, komfor, oprema, sigurnost, prtljažni prostor, vozne karakteristike

Mane

Potrošnja, oštećenja na presvlakama, korozija, osjetljiv lak, lambda sonda, katalizator, kočnice, preglednost zadnjeg vjetrobrana, ovjes, skupi dijelovi i problematično održavanje

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.997 ccm
Snaga 156 KS pri 6.300 o/min
Max obrtni momenat 192 Nm pri 4.300 o/min
Najveća brzina 215 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,4 s
Dimenzije DxŠxV 472.6 x 184.0 x 144.0 cm
Masa 1.544 kg
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 467 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

1976. Izašla je prva generacija Honde Accord

• 2007. Prikazan je Accord Tourer Concept

• 2008. Počela je prodaja osme generacije Accorda u Japanu i Evropi

• 2011. Osma generacija Accorda je restilizovana




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 sjedišta

Presvlake na sjedištima su sklone oštećenjima nakon višegodišnje eksploatacije, što vizuelno ružno djeluje

 

Slika 2 lambda sonda

Jedan od rijetkih problema na ovom agregatu je lambda sonda koja uglavnom zahtijeva zamjenu

 

Slika 3 korozija

Korozija se pojavljuje na rubovima vrata, šibera i ispod poklopca motora

 

Više informacija o modelu Honda Accord pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...