Renault Fluence (2009–2016)
Francuski kvalitet za istočno tržište
Fluence je automobil sa povoljnom cijenom koji je razvijen od strane francuskog proizvođača, kombinujući moderan dizajn, udobnost i pouzdanu tehnologiju. Ova uspješna formula koja je već bila primijenjena na Daciji, ponovo je donijela dobre rezultate...
Renault Fluence (2009–2016) 1.5 dCi (110 KS)
Renault Fluence je limuzina koja je mehanički bazirana na popularnom hatchbacku Megane. Ova limuzina predstavlja kombinaciju drugog i trećeg modela Meganea, koristeći veći dio mehaničkih rješenja drugog modela, dok je kabina bazirana na trećem modelu. Renault je koristeći iskustvo sa rumunskom Dacijom razvio udobnu limuzinu sa pouzdanom mehanikom po pristupačnoj cijeni, sa fokusom na tržište istočne Evrope sa slabijim platežnim mogućnostima.
Proizvodnja Fluencea se obavljala u Turskoj, u pogonima u gradu Bursi, a automobil se uglavnom plasira na tržišta velikih istočnoevropskih zemalja, kao što su Rusija, Ukrajina, Turska, Rumunija i Bugarska, kao i u zemlje Balkana. Sa povećanim međuosovinskim rastojanjem i klirensom, Fluence se odlično nosi sa lošijim cestama, a udobnost putovanja je na nivou Meganea. Kada se otvore vrata, unutrašnjost automobila je slična onoj u trećoj generaciji Meganea, ali za razliku od njega, Fluence koristi analogne, a ne digitalne instrumente. Materijali koji su se koristili za izradu kokpita su jednako kvalitetni kao i kod „bogatijeg rođaka“, sa kvalitetnom završnom obradom i prijatnim teksturama.
Ukoliko se redovno održava, automobil je gotovo bez tragova korištenja, osim možda na upravljaču i ručici mjenjača. Renault Fluence dolazi sa obiljem dodatne opreme, čak i u osnovnoj verziji. Kada se traži polovni primjerak, preporučljivo je potražiti model sa najbogatijim paketom opreme kako bi se uživalo u punom komforu vožnje. U 2012. godini, Fluence je redizajniran i dobio privlačniji izgled, usmjeren prema mlađim vozačima. Prtljažni prostor je funkcionalan i olakšava utovar težeg tereta, sa zapreminom od 530 litara, što je sasvim dovoljno za putovanja sa većom količinom prtljaga.
Fluence je osmišljen za udobna putovanja u svim uslovima, sa povišenim klirensom i mekanim ovjesom, ali ne treba očekivati sportske karakteristike u vožnji ili "bravure" u oštrim krivinama. U pogledu sigurnosti, Renault Fluence dolazi sa osnovnom opremom koja uključuje ABS, ESP i vazdušne jastuke za vozača i suvozača. Mane ovog automobila idu na račun nepouzdane elektronike i kočionog sistema koji na velikom broju primjeraka zahtijeva detaljan pregled. U slučaju dobrog održavanja i redovne izmjene ulja 1.5 dci agregat je gotovo besmrtan, u suprotnom vlasnik se može izložiti potencijalno velikim troškovima.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.5 dCi (110 KS) |
Prosječno |
5,3 |
Najmanje |
4,8 |
Najviše |
6,2 |
Prednosti
Prostran, udoban, pouzdan automobil s funkcionalnim prtljažnikom i kvalitetnom izradom, bogata osnova oprema
Mane
Osjetljive dizne, DPF filter i EGR ventil, vješanje, elektronika, kočioni sistem, set kvačila
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.461 ccm |
Snaga |
110 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
240 Nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
185 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11 s |
Dimenzije DxŠxV |
462.2 x 180.9 x 147.9 cm |
Masa |
1.285 kg |
Osovinski razmak |
270 cm |
Prtljažnik |
530 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2004. Premijerno je predstavljen koncept Renault Fluence u Parizu
• 2009. Izašao je serijski model Renaulta Fluence
• 2012. Renault Fluence blago redizajniran
• 2013. Električna verzija Fluence Z.E. započela proizvodnju u Bursi
⚠️ Obrati pažnju:
Pogonski agregat zahtijeva redovan pregled i tačan interval zamjene kako ne bi došlo do pucanja istog i velikih oštećenja
Pojedini vlasnici su prijavljivali probleme sa kočionim sistemom koji je zahtijevao intervenciju servisa
Ni ovaj model nije imun na povremene probleme sa elektronskim komponentama
Više informacija o modelu Renault Fluence pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.